Beoordeeld op 12 november 2015

Ruime entree met vriendelijke receptie.
Goed verzorgd ontbijt in ruime ontbijt ruimte.
Druk bezocht restaurant met overkapte buiten gelegenheid ook voor loungen.
Op loopafstand van stadswallen en openbaar vervoer naar binnenstad.

Kamertip: Er is geen groot verschil tussen de kamers
Datum van verblijf: september 2015
Beoordeeld op 8 april 2015

Als je in Rome bent wil je buiten zijn en niet in je hotel, dus beoordeel ik het hotel op het ontbijt, de kamer en de lokatie.
Het ontbijt was perfect (7-10): gekookte en roereieren, zoet en hartig beleg, warm/sapjes/koffie, taarten, fruit, yoghurt, etc..
Kamer was goed en schoon: redelijk ruime kamer, een bad en flatscreen tv (met usb voor je eigen films af te spelen, handig als je kinderen bij hebt). Ik zat op de 2e verdieping en wifi in onze kamer was perfect voor wsp en internet pagina's. Alleen filmpjes bekijken op YouTube duurde wel redelijk lang.
Lokatie is geweldig. Het is wel niet in de stad, maar daardor betaal je ook geen 200 euro of meer per nacht. Mijn paasarrangement was 3 nachten voor 300 euro bij het hotel zelf.
Vervoer van/naar vliegveld: De TAM bus stopt bij EATALY/Station Ostiense ( 5 euro enkeltje, retour 8 euro) en vandaar is het een klein stukje naar het hotel.
Tussen de Eataly en het Hotel zit Bigabike voor fietstochten of huur.
Taxi naar Colosseum museum ingang is ongeveer 16 euro en tot Pathenon 11 euro.
Hotel zit ook vlak bij Via Appia Antentica en het aquaduct, erg leuk om daar te fietsen.
Bij Qua vadi kun je fietsen huren en gratis brochures krijgen. Wij zijn over de via appia gereden en waar de trein de weg kruist zijn we naar het aquaduct gereden en daarlangs terug. Erg leuke tocht.
Op 50 m van het hotel zit een geweldige Gelateria La Romana, altijd vollop mensen binnen. Daarnaast zit een Burger king en iets verder een all-you-can eat Sushi (Oishi). Mocht je geen pasta meer willen eten. Testacio is een wijk die steeds meer gaat leven en er schijnt ook goede uitgaansgelegenheden te zitten.
Overige tips:
Kaartjes (normale prijs en geen reserveringskosten) voor de voetbal wedstrijd hebben we gekocht bij een mobiele AS Roma verkooppunt op piazza del Risorgimento. Daar zit ook 1 van de beste ijstenten Oldbridge.
Wij hadden gereserveerde kaartjes voor het vaticaan museum & sixtijnse kapel om 15:00, maar konden om 13:15 al binnen. Gewoon proberen als je te vroeg bent.
Op de eerste zondag van de maand zijn alle musea gratis toegankelijk, let wel dus lange rijen.

Datum van verblijf: april 2015
Beoordeeld op 30 december 2014

Fijn goed hotel met een goed ontbijt. Vriendelijke receptie.
Klein minpuntje de eigen airco op de kamer konden we niet regelen.
Metro en trein om de hoek (200m).
Het restaurant bij het hotel is een absolute aanrader.

Datum van verblijf: december 2014
Beoordeeld op 23 september 2014

Ietwat gedateerd hotel. Matig ontbijt. Ligging t.o.v. Centrum Rome prima. Goede basis voor meerdaags stadbezoek. Zeer goed eigen restaurant voor een hele schappelijke prijs. Wil je toch buiten de deur en iets anders, dan is nabijgelegen restaurant Cento Lab een must! Gelateria om de hoek aan de doorgaande weg is eveneens een aanrader. Daar staan ze doorlopend in de rij.

Kamertip: Nabij gelegen Gelateria en het Restaurant Cento Lab zeker doen! Prijzen aldaar zijnaanmerkelijk beter / lager dan in Centrum Rome. Kwaliteit overigens ook
Datum van verblijf: september 2014
Beoordeeld op 16 augustus 2014

Datum van verblijf: augustus 2014
Beoordeling verzameld in samenwerking met Easytobook.com