152 US$
356 US$
406 US$
303 US$
Besparingsmelding! 54% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 54% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 663 US$ per nacht.

175 US$
152 US$
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 34% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 34% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 232 US$ per nacht.

Novotel Roma Est Hotel(Rome)(Heel veel waar voor je geld!)
73 US$
Hotel Artemide(Rome)
288 US$
230 US$
Besparingsmelding! 37% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 37% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 367 US$ per nacht.

Hotel Pulitzer Roma(Rome)(Heel veel waar voor je geld!)
97 US$
82 US$
Besparingsmelding! 41% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 41% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 139 US$ per nacht.

413 US$
278 US$
  • Gratis parkeren
Besparingsmelding! 32% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 32% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 410 US$ per nacht.

793 US$
478 US$