“Pasta zoals het hoort”

Keukens: Wijnbar
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: Centro
31 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekkere pasta en wijn voor een correcte prijs! In de buurt van De Spaanse Trappen. Laat je niet verleiden door de overdreven geprijsde toeristische restaurants in de buurt.

Datum van bezoek: mei 2019

12 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein gezellig restaurantjes. Perfect om te doen met een gezin met tieners. Alle pasta’s konden glutenvrij gekozen worden. Zeer vriendelijke en aangename zaak. Een echte aanrader!

Datum van bezoek: april 2019
11 april 2019 beoordeeld

Eigenlijk vonden we dit restaurant via de beoordelen op Tripadvisor. Nu kloppen die reviews eigenlijk altijd wel. Toen we hier binnen kwamen schrok ik wel even hoe klein het restaurant is. Er zijn in totaal denk ik 3-4 tafels om aan te eten. Het oogt niet eens als een echt restaurant, maar laat je niet voor de gek houden.

Beide broers weten WEL hoe ze een lekker bord (zeer betaalbare) pasta moeten maken.In totaal waren zij, voor twee borden pasta en twee glazen witte wijn rond de 25 euro kwijt. Nou, daar kan ik zelfs in Nederland nog geen fatsoenlijke maaltijd voor krijgen.

Een aanrader als je in Rome bent en een lekker bord pasta wilt eten.

Datum van bezoek: april 2019
14 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk klein Italiaans zaakje, waar je heerlijke pasta e.d. kan eten, geen toeristen om je heen, dus lekker rustig. Een echte aanrader

Datum van bezoek: september 2018
13 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Alhoewel wij minstens een halfuur moesten wachten op het eten, was het buitengewoon heerlijk. Dit is echt de plek waar de locals komen, er zaten geen toeristen. Pasta is echt een aanrader en het breekt zeker niet de bank!

Datum van bezoek: november 2017

Reizigers die La Bottega di Cesare bekeken, bekeken ook

In La Bottega di Cesare geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.