Beoordeeld op 21 augustus 2018 via mobiele applicatie

Hotel Diana bevindt zich op loopafstand van het station Termini, ideaal als je met de trein naar Rome gaat, ook vanaf het vliegveld is een goede directe treinverbinding. Een aantal bezienswaardigheden zijn dichtbij (o.a. Colosseum, Spaanse trappen, Trevi fontein). De kamers zijn netjes ingericht. Het dakterras is fijn, het eten is goed, en de drankjes ook al waren deze wat aan de prijzige kant.

Datum van verblijf: augustus 2018
Reistype: Reisde alleen
hoteldiana1939, Director of Sales van Hotel Diana Roof Garden, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 augustus 2018

Thank you for your positive review!
Kindest Regards

Beoordeeld op 24 juni 2017

Hotel Diana is een net en aangenaam hotel doch voor ons geen 4 sterren waard.Een goeie 3 sterren vinden wij persoonlijk.Het is wel een zeer net hotel met vriendelijk en behulpzaam personeel.De kamer en badkamer was wat aan de kleine kant maar aangezien je niet naar Rome gaat om gans de dag op je kamer te verblijven konden we daar nog mee leven.Het zijn echter wel zeer smalle en harde bedden in de standaard kamers.Ook de isolatie is nogal aan de dunne kant dus voor lichte slapers is dat wel een probleem.Wij hadden zeer veel geluid van op de gang.Als uitvalsbassis is dit een zeer goed hotel.Op 500m van het station en de metro.Ook de hop on hop off bus stopt om de hoek.Ook te voet is alles gemakkelijk bereikbaar.Het ontbijt was ook in orde,geen luxe ontbijt maar een goied standaard ontbijt.Rondom het hotel zijn er ook voldoende gezellige restaurantjes te vinden naar iedereen zijn smaak en budget.Vanaf het vliegplein is het met de Leonardo Express een vlotte verbinding en van station Tirminni naar het hotel slechts 5-10 minuten te voet dus goed doenbaar.

Kamertip: Neem niet de standaard kamers
Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 17 mei 2017

Zeer goede ligging, net buiten het centrum. Receptie is zeer hulpvaardig.
Kleine, maar goede kamer met heerlijke bedden en schoon, goed ingericht.
Heerlijk ontbijt en personeel is erg aardig.
Het dakterras is top, fantastisch uitzicht!

Datum van verblijf: april 2017
hoteldiana1939, Director of Sales van Hotel Diana Roof Garden, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 mei 2017

Thank you very much for your review!

Beoordeeld op 21 februari 2017

We hebben hier twee nachten gelogeerd, een prima hotel als uitvalsbasis voor ons bezoek aan Rome. Gesitueerd midden in Rome op nog geen 500 meter van het station Roma Termini en zo'n 15 minuten lopen vanaf het Colosseum en Forum Romanum.
De kamers zijn wat aan de kleine kant maar wel netjes en schoon. Ook het bed was wat aan de kleine kant, met mijn 1,98 staken mijn voeten over de het voeteind heen.
Het ontbijt was keurig, maar zeker niet uitgebreid. Wel bijzonder dat je in Italië koffie krijgt van een Nederlandse (DE) koffiebrander.
Personeel is uitermate vriendelijk en zeer gastvrij. Al met al een keurig hotel en zeker de overweging waard als je een bezoek plan aan Rome.

Kamertip: Heeft en prachtig dakterras/tuin waar je zomers prima kan vertoeven.
Datum van verblijf: februari 2017
Beoordeeld op 8 juli 2016 via mobiele applicatie

We hebben vier nachten verbleven in het Diana Roof Hotel nabij hoofdstation Termini. De ligging is perfect: binnen 5 minuten ben je bij de metro en als je de andere kant oploopt, ben je binnen een kwartiertje bij het Colosseum. In de buurt bevinden zich enkele goede restaurants met een gelijke prijs-kwaliteitverhouding (loop twee straatjes naar links voor een leuke reeks restaurantjes).

Het hotel is prima. Ik zou het zelf niet omschrijven als een ****-hotel, maar dat is niet aan mij. Bij ontvangst kregen we een kamer op de 3e verdieping: dit bleek een eenpersoonskamer te zijn. Het werd gelukkig gelijk opgelost, maar wel met een beetje gemok. De kamer was evenals prima - normaal, maar alles was aanwezig. De faciliteiten zijn dik in orde: gratis WiFi, flatscreen televisie, gratis gebruik van het kluisje en beneden in de ruime lobby staat een pc die je vrij kunt gebruiken (inclusief printer voor de boarding pass). De belangrijke voetbalwedstrijden (halve finale EK) worden geprojecteerd in de conferentiezaal. Het ontbijt is goed, niet uitgebreid maar de Italianen eten niet zo uitgebreid 's ochtends, dus relatief goed.

Het enige nadeel vond ik de prijzen op het dakterras (biertje 6 euro, frisje 5 euro). Het is een leuke plek, maar het kan niet op tegen de terrasjes in de straat. Maar al met al een hele goede ervaring!

Datum van verblijf: juli 2016
hoteldiana1939, Direttore vendite van Hotel Diana Roof Garden, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 juli 2016

Many thanks for your review.
Best Regards