TripAdvisor

Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: Campitelli
20 september 2018 beoordeeld

Heerlijk op terras gegeten, hele leuke spontane obers, alles was top, vooral het toetje, chocoladetaartje, buiten het toeritengedoe, heel gezellig

Datum van bezoek: september 2018

24 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tweede maal hier met een paar jaar tussen.
Toffe en perfecte bediening, een (zeer) mooie wijnkaart, en in de gerechten vind je ook variatie op de klassiekers in Rome. Het eten is lekker tot zeer lekker, maar mocht net iets meer op smaak gekookt zijn of anders gezegd wat beter afgekruid.
In mijn herinnering was onze eerste keer daar iets lekkerder.
Toch blijft het een vier ook al voor de mooie beleving op dat aangename pleintje.

17 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een klein pleintje maar heel gezellig.
Veel positieve recensies gelezen.

Heel vriendelijk personeel en een leuke sfeer. Manvoi, Fabio en Joseph hebben ons bediend! Dankjewel heren!!

Heerlijke gnocchi met varkenswang. Ook de risotto was perfect! Mijn jongens hadden biefstukreepjes en lamskoteletten.
Genoten met een heerlijk glas rosé.

Top avond gehad!

12 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk tentje net buiten de drukte. Prachtige locatie in een mooi oud steegje.

Vriendelijke bediening, spreekt naast Italiaans ook goed Engels en Spaans.

Heerlijk gegeten. Pizza zoals pizza hoort.

Dit is een absolute aanrader als je even de toeristenmassa wilt ontsnappen en rustig wilt Genieten!

2 augustus 2018 beoordeeld

Vinando zit op een rustig pleintje vlak bij de Piazza Venezia. We zijn er vroeg en kunnen nog buiten eten. Bediening allerhartelijkst, en zeer vriendelijk - zelfs voor Italiaanse begrippen - voor de kinderen. Praktisch ook: een groepje klaagt dat men niet buiten kan zitten, ondanks een kennelijke toezegging. Bediening geeft en krimp en zet er gewoon een nieuwe tafel bij. Doorlooptijden zijn goed, en we kunnen lang blijven zitten.

Op het eten is niets aan te merken: goede pizza, één van de betere carbonara's die ik in Italië at, goede tiramisu. Prijs/kwaliteit in balans, ik zou zeker nog eens terug gaan.

Datum van bezoek: augustus 2018

In Vinando geweest? Deel je ervaringen!