“Typisch italiaans eten voor een betaalbare prijs”
Beoordeling van Joseph Ristorante

Joseph Ristorante
Geclassificeerd als nr. 1.364 van 14.712 Restaurants in Rome
Keukens: Italiaans, Steakhouse
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Lokale keuken
Dineropties: Lunch, Diner, Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Wijk: Aurelio
9 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vlotte bediening, druk bezocht door de lokale bevolking. Lekker eten, gezellige italiaanse sfeer, wij komen zeker terug!

Datum van bezoek: augustus 2018

9 september 2017 beoordeeld

Heerlijk eten, wij waren hier vorig jaar, goede bediening. Komen in november dit jaar terug op mijn verjaardag 22 november.

Datum van bezoek: oktober 2016
28 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten, vriendelijke bediening. Ik kan de biefstuk met gorgonzola, walnoten en walnootolie aanraden. Niet goedkoop, maar het geld 100% waard.

Datum van bezoek: april 2017
23 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerlijk lekker. Antipasta, vlees en fruit met lekkere wijn. Gezellig. Echt de moeite als je in de buurt van Vaticaanstad bent.

Datum van bezoek: januari 2017
4 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren nogal vroeg en misschien daarom ook vroeg bediend. On een mum van tijd was het volzet.we komen zeker nog terug.

Datum van bezoek: september 2016

In Joseph Ristorante geweest? Deel je ervaringen!