“Een ware ontdekking”

Geclassificeerd als nr. 71 van 1.886 dingen om te doen in Rome
Type: Kunstmusea, Musea
Attractiegegevens
16 maart 2013 beoordeeld

Al enkele jaren weet ik van het bestaan van dit museum, maar het kwam er maar niet van er naar toe te gaan. Vorige maand hebben wij het bezocht. Heel makkelijk te bereiken. Met de metro en uitstappen bij Garbatella. En dan loop je naar de Via Ostiense, hooguit 50 meter naar links op de Via Ostiense ligt het museum. Prachtig die oude Dieselmotoren, de geur van diesel hangt er nog vaag en daartussen die prachtige beelden. Tot de verbeelding spreekt ook dat op de kaartjes bij de beelden vermeld staat waar en wanneer ze gevonden zijn. Voor een eer regelmatige Rome bezoeker een feest van herkenning. Wij hebben genoten!

26 juni 2017 beoordeeld

15 juni 2017 beoordeeld

4 juni 2017 beoordeeld

19 mei 2017 beoordeeld

In Centrale Montemartini geweest? Deel je ervaringen!