TripAdvisor

Keukens: Pizzeria
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Wijk: Sallustiano
25 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We begonnen onze avond vol goede moed met een lekker flesje wijn. De prijs voor de flessen wijn waren prima.

Als voorgerecht hadden we gefrituurde mozzarella, dit viel wat tegen. Geen sausje en anders had een beetje zout in het krokante deeg wonderen gedaan. Overigs staat er in Rome nergens zout en peper op tafel (waar wij zijn geweest)!

Wij namen de risotto Carbonara en risotto met truffel.

De risotto carbonara was lekker. (Als je niet van een rauw eigeel bolletje houdt, moet je deze niet nemen!)

De risotto met truffel was nog hard. Als toerist durfde wij tegen een niet al te vriendelijke bediening te zeggen dat het te hard was. Achteraf hebben we hier wel spijt van! Maar we zaten met het dilemma, dat deze Italianen het waarschijnlijk beter zouden weten.

Hierna hebben we niets meer geprobeerd en de rekening gevraagd. De rekening kwam en wij betaalde. Het wisselgeld, niet perse veel, werd niet terug gebracht. Wij geven eigenlijk altijd fooi maar dan moet het wel aan ons zijn. Nu werd al voor ons bepaald dat we dit als fooi gaven.

Al met al viel het ontzettend tegen. Besluit je toch te gaan, ga voor de pizza. Mensen die een pizza namen, leken tevreden.

Datum van bezoek: november 2018

23 september 2018 beoordeeld

Twee keer geweest, eten was goed al ben ik zelf iets minder gesteld op de pizza's met een dunne bodem. Nadruk schijnt op seafood te liggen. Bediening was vriendelijk en efficient. Prijs viel mee. Als je later komt wellicht van te voren reserveren, zag meerdere malen mensen wachten tot een tafel vrij was.

Datum van bezoek: september 2018
18 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

2 personen voorgerecht , fles prosecco, fles water,hoofdgerecht en dessert met koffie voor 78 euro zeer lekker , zeer vriendelijke bediening , voor s’avonds zeker reserveren en s’middags zeker voor 13 uur binnen gaan anders geen plaats , een aanrader
Snelle bediening en vriendelijk .

Datum van bezoek: september 2018
11 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanbevelen van Tripadvisor hier gaan eten. Het viel zeker niet tegen. We kwam redelijk vroeg (19.00uur) en er was nog meer dan genoeg plaats. Al snel liep het redelijk snel vol. Het restaurant heeft een goede ambiance met in het midden een grote pizzaoven.
Als voorgerecht hadden we de gefrituurde aardappelmousse, zeker lekker en als hoofdgerecht had ik de pizza primavera (zie foto).
Het enige verbeterpunt was dat de service te snel was. Het eten kwam erg snel achter elkaar en de bon werd gebracht zonder dat we hierom hadden gevraagd. Hierdoor kwam het over alsof ze ons weg wilden hebben

Datum van bezoek: augustus 2018
6 februari 2018 beoordeeld

Ruim buiten het toeristische centrum van de stad aan de donkere Via Piave ligt een geweldig goed restaurant. Pizzeria staat er op de verlichte gevel. Die hebben ze inderdaad in vele soorten, maar de menukaart is veel breder. Raviolini en andere verrassende primi piatti en veel secundi met vis. Op een zondagavond in januari zat de zaak helemaal vol. Ook al een goed teken!

Datum van bezoek: januari 2018

In Al Forno della Soffitta geweest? Deel je ervaringen!