TripAdvisor

1.450 beoordelingen
Napels hop-on hop-off tour
296 beoordelingen
Beoordeeld op 2 oktober 2017

Als wij steden gaan bezoeken, proberen we altijd een hop-on, hop-off te boeken. Een ideale manier om eerst een indruk te krijgen van je omgeving en dan je keuze te maken wat je wilt gaan zien, hoe groot is het gebied en wat zijn de halte plaatsen. Scheelt je weer een stuk lopen

Datum van activiteit: september 2017
Beoordeeld op 4 april 2017

Kaartjes kosten 20 € voor 1 dag. Bij elke halte staat een persoon van de busmaatschappij. Bij onze opstaphalte was de bus al 8 minuten te laat. Bij elke halte bleef de bus zomaar eventjes minimum 5 minuten stilstaan. We stapten uit bij het Colosseum. We bleven hier 2 uren, maar toen we daar terug de bus wilden nemen, stond daar een bullebak van deze maatschappij te regelen wie mee mocht en wie de volgende bus moest nemen. Toevallig arriveerden er nog 2 bussen van deze maatschappij en toen ging hij zich daar ook nog overal mee bemoeien. Heb al op verschillende plaatsen de tour met deze maatschappij gedaan. Viel overal redelijk mee, maar hier in Rome, kunnen ze er beter een slapstickfilm van maken. Echt beneden alle peil. En ik was zeker niet de enige die er zo over dacht. Wordt ook geen Nederlands op gesproken. Niet de moeite om geld aan uit te geven.

Datum van activiteit: april 2017
Beoordeeld op 9 maart 2017 via mobiele applicatie

Deze tour gedaan. Je ziet veel. stops op loop afstand van de attracties. We hadden niet veel tijd om veel van Rome te zien( we waren op Cruise) maar door deze tour zijn we er achter dat we terug moeten.

Datum van activiteit: maart 2017
Beoordeeld op 28 oktober 2016 via mobiele applicatie

Wij vonden t prettig om zo door Rome te rijden, vooral om dat dit ons eerste bezoek aan Rome was. Genoeg te zien, met op- en uitstapplaatsen bij de grote bezienswaardigheden. Een 2-daagse kaart is aan te bevelen, kost maar een paar euro extra en geeft je een relaxed gevoel om niet in 1 dag overal uit te moeten stappen. Voor ons DE manier om de stad te leren kennen.

Datum van activiteit: oktober 2016
CityRoma, Customer Care Department van City Sightseeing Rome, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 oktober 2016

Dear customer, thank you for your review, we are happy that you liked our bus tour. We work hard to offer our customers the possibility to have their best experience in Rome. Should you come back to Rome in the future please don't hesitate to contact us, we will be happy to help you organising your stay.

Beoordeeld op 24 september 2016

Als je een tijdje rustig wil zitten, dan is dit je tourbus.
Bij iedere halte langdurig stilstaan en de reiziger foutieve informatie geven.
Toppunt, er wordt 10 min stilstaan omgeroepen, dit wordt 30 min om vervolgens bij de volgende halte weer 10 min stil te staan. Zo kom je makkelijk aan een tour van 45-60 min!.
Onaangenaam personeel, en zeer matige tour. Geen aanrader.

Datum van activiteit: september 2016
CityRoma, Customer Care Department van City Sightseeing Rome, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 september 2016

Dear customer, thank you for your review, we apologize for the bad experience you had in Rome. Please do not hesitate to contact us in the future in case you come back to Italy, we will be happy to assist you during your stay.