501 US$
356 US$
445 US$
303 US$
Besparingsmelding! 52% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 52% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 632 US$ per nacht.

152 US$
124 US$
  • Gratis parkeren
  • Zwembad
Novotel Roma Est Hotel(Rome)(Heel veel waar voor je geld!)
105 US$
62 US$
175 US$
152 US$
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 34% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 34% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 232 US$ per nacht.

306 US$
219 US$
Agoda.com
Hotel Artemide(Rome)
288 US$
230 US$
Besparingsmelding! 38% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 38% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 369 US$ per nacht.

Hotel Pulitzer Roma(Rome)(Heel veel waar voor je geld!)
97 US$
82 US$
Besparingsmelding! 41% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 41% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 139 US$ per nacht.

413 US$
278 US$
  • Gratis parkeren
Besparingsmelding! 33% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 33% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 413 US$ per nacht.

793 US$
478 US$
Agoda.com
10 juli 2017 beoordeeld

Goed hotel op 100 meter loopafstand van station Termini. Vriendelijk personeel, snelle check in. Sommige receptie medewerkers mogen iets vriendelijker kijken. Ontbijt en kamers helemaal goed. Heerlijk bed. Al met al een echte aanrader voor een stedentrip Rome. Het enige dat tegenviel was de wifi. Slechte verbinding die steeds weg viel.

• Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
Ernesto N, Direttore van UNA Hotel Roma, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 juli 2017

Dear 288diana ,

Thank you for choosing to stay at UNA Hotel Roma and for sharing your recent experience with us.

It was a great pleasure to read that you appreciated our hospitality, your comments will be definitely shared with the Team

Thank you also for sharing your valuable feedback and please be assured that we already took in consideration your comments.

Looking forward to welcoming you back at your next visit in Rome.

Sincerely,

7 juli 2017 beoordeeld

Una hotel in Rome is goed gelegen, vlak aan het Termini station. Als je per trein aankomt van de luchthaven, ben je in een paar minuten in je hotel. Wij hebben slechts één maal de metro genomen, en voor de rest alles te voet gedaan, met kinderen tussen 9 en 13 jaar.
Het personeel is heel erg vriendelijk en behulpzaam. We kregen een gratis upgrade van een superior kamer naar een executive kamer met gratis minibar. De kamers zijn erg luxueus (king size bed) en proper. Elke avond passeert nog iemand om te kijken of er nog iets nodig is van producten of handdoeken. Het ontbijt is uitgebreid, alles is wel erg zoet... Enige minpuntje is dat onze kamers gelegen waren aan een straat waar er tot laat 's nachts veel lawaai was. De ramen isoleerden niet voldoende. Prijs/kwaliteit dik in orde!

• Verbleef: juli 2017, reisde met familie
Ernesto N, Direttore van UNA Hotel Roma, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 juli 2017

Dear Annique2015,
Thank you for your review regarding your stay at UNA Hotel Roma, we greatly appreciate your willingness to share your experience with us.

As you mentioned UNA Hotel Roma is very well located near Termini railway station in the heart of Rome, which is very convenient to reach many sites like the Opera Theatre, Trevi Fountain, Colosseum, Piazza di Spagna and many other important historic monuments, without threatening the safety of our customers.

Thank you also for your kind words of appreciation in regards to the service received.

We are looking forward to welcoming you back at UNA Hotel Roma in the next future.

Best regard,

30 april 2017 beoordeeld

UNA Rome ligt letterlijk op 100 meter van het station Termini (waar je vanuit het Fiumicino met een directe treinverbinding aankomt). Dat betekent ook dat alle ov en toeristenbussen vlakbij zijn en dus dat je makkelijk en snel overal naar toe kunt. Maar vanuit het hotel is alles ook prima te lopen. Rome is groot maar alle bezienswaardigheden liggen binnen loopafstand (inschatting 1,5 km tot het Colosseum, Trevifontein, Spaanse trappen, Campo di Fiori, het Pantheon en piazza Navone).
Personeel in het hotel is voorkomend en vriendelijk. Zeker met kinderen zijn ze helemaal gek. Grote schone kamers, gratis minibar (die goed gevuld is) en iedere dag volledig kameronderhoud, schone handdoeken, aanvullen van alle badspullen etc etc. Eten in drinken in het hotel is wel iets duurder maar er zijn veel restaurants in de omgeving waar je voor ongeveer 25 euro pp kan eten en drinken.
Voor mij geen twijfel mogelijk: als ik weer naar Rome ga wordt het dit hotel.

Kamertip: Kamers aan de voorzijde zijn iets rustiger omdat aan de zijkant overdag een tram rijdt.
  • Verbleef: april 2017, reisde met familie
UNAHotelRome, Responsabile relazioni con la clientela van UNA Hotel Roma, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 mei 2017

Dear Arjan1970,

Such a wonderful review - thank you! We truly appreciate that you took the time to share your experience here at UNA Hotel Roma. And thank you as well for your great comments about the team and their welcome and skills - they were very happy to read your feedback.

We look forward to seeing you again very soon and I hope to meet you personally during an upcoming visit.

Very best wishes,

15 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hoewel het hotel niet ver van het station gelegen is heb je er vooral de voorjaar niet de nadelen van.
Het hotel ligt vlakbij de Piazza Republica,op 2 minuten van de metro en op wandelafstand van via Venetië en andere leuke plaatsen.
Voor de zoveelste keer werden we er in het hotel professioneel verwelkomd en hield men haast met al onze voorkeuren rekening bij de toewijzing van de kamer. Deze was ruim, netjes en de marmeren degelijke aangename badkamer is heerlijk.
Hoewel in dit hotel vele seminaries plaats hebben vormt dit in het geheel geen overlast.
Het ontbijt tot 10h30 is -naar Italiaanse normen- zeker bovenmaats.
Je hebt er een goed verzorgde bar en restaurant waar we nooit ontgoocheld werden. De sfeer ontbreekt evenwel.

Om van twîn beds een KS-BED te laten maken dien je wel een goeie coach te zijn.. Maar, ze doen het wel. Met de glimlach.
Tot een volgend bezoek

Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
UNAHOTELROMA, Responsabile relazioni con la clientela van UNA Hotel Roma, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 maart 2017

Dear AJJSC,

Thank you for the time you dedicated in writing a comment regarding your recent stay at UNA Hotel Roma

It is always extremely rewarding to receive such positive comments from our guests as they enable us to always keep our standards very high, and we are pleased to know that we were able to meet your expectations also this time.
We are really happy to know that you like both our rooms and the Restaurant, which serves delicious food.

We look forward to seeing you again very soon.

Very best wishes,

10 maart 2017 beoordeeld

De service in dit hotel is bovengemiddeld. Toiletartikelen worden aangevuld, bedden zijn goed en er is een ruimte badkamer met stortdouche. Ontbijt is erg goed met ruime keus en verse koffie. Het hotel ligt 5 minuten lopen van het station en 15 minuten lopen van het oude centrum.

Kamertip: alle kamers zijn ruim, hebben gratis WiFi en zijn geluiddicht.
  • Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
UNAHOTELROMA, Responsabile reception van UNA Hotel Roma, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 maart 2017

Dear Maj-Britt B,

It is always extremely rewarding to receive such positive comments from our guests as they enable us to always keep our standards very high, and we are pleased to know that we were able to meet your expectations.

We thank you for your kind words of appreciation, it is a pleasure to learn you felt comfortable and welcomed as this is constantly what we strive to achieve

We are looking forward to welcoming you again in the near future.

Yours sincerely,