“Lekker echt lekker en makkelijk..”

Two Sizes -Tiramisù in Rome-
Geclassificeerd als nr. 1 van 1.036 Dessert in Rome
Wijk: Parione
Wijk: Parione
20 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere tiramisu, er zijn verschillende smaken, maar we hebben gekozen voor de kleine klassieke, het was heel lekker. Kleine handige meeneempotjes, zodat je ze op het piazza kunt opeten. Het is een aanrader.

Datum van bezoek: augustus 2021

3 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk cpbcept; verkopen alleen tiramisu (klein of groot) en cannoli (klein of groot) in verschillende smaken. Ik koos de originele tiramisu en de pistache-tiramisu. Alleen heel erg lekker en leuke kleine bakjes, waardoor je verschillende smaken kunt proberen zonder meteen propvol te zitten.

Datum van bezoek: juli 2021
3 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekkere tiramisu! Kleine winkel voor maar een paar zitplekken maar je kan het makkelijk onderweg eten. Helemaal waard om hier naar toe te gaan.

Datum van bezoek: juni 2021
11 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldige tiramisu, erg lekker en niet al te duur! Ook leuk om verschillende smaken uit te proberen die je in Nederland niet zo snel ziet. Zeker een aanrader.

Datum van bezoek: augustus 2020
28 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Door de aanbeveling van TripAdvisor zijn we de Tiramisu bij TwoSizes gaan proeven.. De Tiramisu bieden ze in vele varianten aan en wat een kadootje om te proeven echt overheerlijk. De bediening is aardig en gelukkig was het nog rustig maar dat zal wel aan de tijd van het jaar liggen denk ik.

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die Two Sizes -Tiramisù in Rome- bekeken, bekeken ook

In Two Sizes -Tiramisù in Rome- geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.