TripAdvisor

Geclassificeerd als nr. 26 van 15.030 Restaurants in Rome
Wijk: Ponte
Wijk: Ponte
7 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden deze plek gevonden via Tripadvisor en we kunnen de goeie beoordeling enkel bevestigen. Lekkere broodjes voor een goeie prijs.

Datum van bezoek: augustus 2019

7 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere broodjes, eerlijke prijs, supervriendelijke bediening. Ook voor vegetariërs is er keus (met een knipoog naar iconische films).

Datum van bezoek: augustus 2019
1 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Broodjes waren heerlijk. Ontbijt of lunch maakt niet uit. Als je trekt hebt in een lekkere broodje dan moet je hier zijn! Medewerkers zijn ook heel vriendelijk!
Als je tijdens je trip naar Rome hier geen broodje gehaald hebt, ben je eigenlijk voor niks gegaan.

Datum van bezoek: januari 2019
23 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Broodjes zijn een echte aanrader
Lekker en origineel kleine zaak maar is zeker een bezoekje waard
Alvast van genoten

Datum van bezoek: november 2018
21 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Onwijs heerlijke broodjes, niet duur daar. Erg vriendelijk personeel, ik had ham op mijn broodje en wou dat niet meteen kwamen ze excuses aanbieden en kreeg nieuw broodje super service. Wij zitten hier elke dag een broodje te eten, zo lekker is het

Datum van bezoek: oktober 2018

In Bread-in geweest? Deel je ervaringen!