TripAdvisor

Geclassificeerd als nr. 26 van 15.114 Restaurants in Rome
Wijk: Ponte
Wijk: Ponte
23 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Broodjes zijn een echte aanrader
Lekker en origineel kleine zaak maar is zeker een bezoekje waard
Alvast van genoten

Datum van bezoek: november 2018

21 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Onwijs heerlijke broodjes, niet duur daar. Erg vriendelijk personeel, ik had ham op mijn broodje en wou dat niet meteen kwamen ze excuses aanbieden en kreeg nieuw broodje super service. Wij zitten hier elke dag een broodje te eten, zo lekker is het

Datum van bezoek: oktober 2018
13 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mocht je in Rome zijn, haal hier dan een broodje. Erg lekker! Voor elk wat wild is er. Echt een aanrader.

Datum van bezoek: oktober 2018
5 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens ons verblijf in Rome wilde wij lekker ontbijten op een bankje met een broodje. Dit lukte door Bread in, hier verkopen ze heerlijke broodjes voor een lage prijs!

Zeker een aanrader

Datum van bezoek: augustus 2018
22 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super vers, heerlijke smaak, niet duur en lekker met fruit. We zijn 2x gegaan tijdens onze vakantie. Echt een aanrader!!

Datum van bezoek: juli 2018

In Bread-in geweest? Deel je ervaringen!