“Bronzen beelden van Mitoraj.”
Beoordeling van Pompei (moderna)

Pompei (moderna)
Geclassificeerd als nr. 13 van 80 dingen om te doen in Pompei
14 april 2018 beoordeeld

Igor Mitoraj heeft in Pompei 30 bronzen beelden mogen plaatsen, en zelf de locaties uit mogen zoeken.

17 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Draagzak mee voor onze dochter.
Super goede gids (officieel 100 euro voor 1,5 uur/120 euro voor 2)
Een ervaring om nooit te vergeten.. Een kijkje in de Romeinse tijd en gevoel er even te kunnen zijn.

1 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Nooit gedacht dat Pompei zoveel indruk bij mij zou maken. Eigenlijk een must-go om te zien hoe; mensen vroeger leefden, hoe natuur daar een abrupt einde aan kan maken en hoe archeologen Pompei zo kunnen terughalen.

4 januari 2017 beoordeeld

Als je al maar een klein beetje van oude dingen houd moet je hier echt heen. Wij gingen eigenlijk te laat en te kort. Maar hebben het meest belangrijke kunnen zien. Er staat echt nog een helle stad van uit de romeinse tijd doordat er lava over was gekomen. Ook hebben ze nog een aantal lichamen gevonden die nog in tact zijn. Die zijn tentoon gesteld in 1 van de vele tuinen. Het was wel erg druk maar omdat we laat op de middag waren was het lekker afgekoeld en konden we overal alles goed zien. Echt de moeite waard als je naar Italie gaat.

Bekijk meer beoordelingen
30 november 2016 beoordeeld

Zeker bezoeken, uniek, enorm groot. Laat je wel begeleiden door een gids, anders is de ervaring niet compleet.

Reizigers die Pompei (moderna) bekeken, bekeken ook

In Pompei (moderna) geweest? Deel je ervaringen!