Beoordeeld op 19 maart 2017 via mobiele applicatie

Mooie nette en schone kamers waar het lekker ruikt, heerlijk ontbijt (ruime keuze, vers) en supervriendelijke medewerkers. Op 10 minuten lopen van metrostation Università en aan de kade van haven van Napels. Goed verblijf gehad. Een aanrader!
Op de laatste dag zijn we helaas op straat beroofd van tas incl paspoort, telefoon en bankpassen. Ze hebben ons in het hotel heel goed geholpen om toch nog op tijd op het vliegveld te komen (inclusief uitleg hoe aangifte te doen bij politie, taxi regelen die er in 3 minuten stond om vlucht te halen). Fantastisch. Toen daarna onze vlucht ook nog gecancelled (it was not our lucky day...) werd werden we weer met open armen ontvangen voor nog 2 extra nachten en er is voor ons laat op de avond nog een maaltijd bereid. Echt top!

Verbleef: maart 2017, reisde met vrienden
Beoordeeld op 29 december 2016

Vanaf het station ben ik naar het hotel gelopen (ca 15 min.). Prima te doen met een rolkoffer. Aan de overkant van het hotel is de haven vanwaar de veerboten naar o.a. Capri varen. De straat waaraan het hotel staat is niet interessant, maar op loopafstad vind je veel winkels en het oude centrum met de kathedraal. Het hotel ziet er aan de buitenkant niet interessant uit. Van binnen is het netjes en strak modern. Ik heb twee verschillende kamers gehad, voordat ik naar Capri ging, had ik de standaard kamer. Die was keurig en had alles wat ik nodig had. De kamer was vrij donker, er was één klein raam. De tweede kamer was een executive room. Die was super. Veel ruimte en grote ramen.
Het ontbijt was prima, gevarieerde keuze en alles heel lekker. Het personeel was correct en vriendelijk.
Ik kan het hotel echt aanraden.

• Verbleef: oktober 2016, reisde alleen
Beoordeeld op 1 november 2016

Mooi, nieuw en zeer proper hotel. Leuk gelegen aan de haven maar toch rustig 's nachts. Bushalte voor lijn 151 naar Centraal station/Garibaldi voor de deur. Lekker simpel echt Italiaans restaurantje vlakbij (La Festa). Ruime kamers met goed uitgeruste badkamer. Prijzen voor de minibar ontbreken alsook glazen om eventueel iets te drinken. Ontbijt uitgebreid met vers, hartig en veel zoet.

• Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
Beoordeeld op 16 augustus 2016

Wij verbleven hier drie nachten. De kamer ziet er net zo uit als op de foto's. Iedere dag werd de kamer zeer proper gekuist. De airco is ideaal, niet de hard, maar ook niet te zacht. Mooie badkamer, goed bed, WiFi. Er was een verzorgd ontbijt, maar het mocht wel iets uitgebreider. Bij het ontbijt was er één soort wit brood, en kleine witte pistolets. Daarnaast kon je heel erg veel gebak/taart krijgen. Maar waarschijnlijk is dit een typische Italiaanse zaak. Het historische stadscentrum van Napels ligt op een wandelafstand. Wil je een ferry nemen naar Capri of Ischia? Dan hoef je enkel de straat over te steken.

• Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 25 juni 2016 via mobiele applicatie

Een schoon en net hotel met bijzonder goede service. Goede airco op kamer en rustige ruime kamer zonder omgevings geluiden. Veel bezienswaardigheden zijn op loopafstand te bezoeken. Autoservice is ook ideaal. Voor Napels is dit voor zakelijke bezoekers zeker aan te raden.

Verbleef: juni 2016, reisde voor zaken