Marjet B
's-Hertogenbosch, Netherlands

modern comfort achter een historische façade

5,0 van 5 bollen26 okt 2021 beoordeeld
Het hotel is gelegen aan de drukke maar gezellige piazza Bellini met zijn barretjes en restaurants maar van het lawaai van de terrasjes merk je niets als je eenmaal binnen de poort bent gestapt. De bezienswaardigheden van het historische centrum zijn op loopafstand, hetzelfde geldt voor eet- en drinkgelegenheden.
Onze kamer en badkamer waren ruim en smaakvol ingericht.
Het ontbijt wordt met mooi weer op de binnenplaats genuttigd. De gasten moeten een tijdslot laten reserveren bij de receptie omdat er niet voldoende plaats is ivm corona maatregelen. Kies je voor een laat tijdstip, dan vis je soms achter het net bij populaire etenswaren.
Datum van verblijf: september 2021
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Volledig restitueerbaar
Bar/lounge
7.8 km van Hotel Piazza Bellini & Apartments
Meer hotels in Napels bekijken
Beoordeeld op 18 oktober 2019 via mobiele applicatie

Piazza Bellini is een geweldige accomodatie in het centrum van Napels. De ligging is echt top. Vlakbij metro Dante en om de hoek bij DE pizzastraat van Napels! Wij kregen bij check in een upgrade naar een waanzinnig mooi appartement met uitzicht op het piazza bellini en zelfs in de verte de zee. Het was super schoon, ruim, mooi en heerlijke bedden. Kortom perfect!! Ontbijt was goed verzorgd en heerlijke zoetigheden! Chocoladebroodjes, croissants, apfelstrudel, eieren, cake, yoghurt etc. Heerlijk en super vers! Dit hotel zal je niet teleurstellen! Wij hebben super genoten!!

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 11 augustus 2019

De service is uitstekend en het hotel is prachtig. Vanuit ons balkon kijken we op de stad, heel erg mooi. De sleutel mag je achterlaten bij de balie als je weggaat, erg handig want ze zijn altijd open. Volgens verwachting :)

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 30 mei 2019 via mobiele applicatie

Piazza bellini is een prima hotel met vriendelijk personeel. Het is vlot ingericht en ligt perfect midden in het historisch centrum van Napels. Prima hotelkamer voor een stadsbezoek! Je kunt van hieruit heel makkelijk belangrijke bezienswaardigheden bezoeken.

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 14 april 2019 via mobiele applicatie

Het hotel ligt in het historisch centrum van Napels aan een gezellig, levendig plein. De kamers zijn goed geïsoleerd, want je hebt geen last van lawaai buiten. Wij verbleven in het appartement met drie slaapkamers voor grote gezinnen en hadden zeer veel ruimte ter beschikking. Leuk was ook de voetbaltafel in de living voor de kinderen. Ontbijt was ook in orde, mocht misschien wat meer afwisseling zijn en bv. wat verse fruitsalade, maar zeker ok met verschillende soorten vers brood. Een aanrader, evenals het restaurant Etto naast het hotel waar je 10% korting krijgt.

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 14 augustus 2018

Wij verbleven 4 nachten en hebben betaald voor een standard economy kamer. De kamer was ook echt een economy kamer zonder uitzicht en niet al te groot maar wel schoon. Het water spoot aan alle kanten eruit bij de doucheknop en de tv deed het niet maar nadat we het aangaven zijn ze dat direct komen verhelpen.
De medewerkers waren uiterst vriendelijk en heel erg behulpzaam, verder heeft het hotel een mooi en rustig binnenplaats waar je nog lekker even kan zitten en bijkomen van de dag.
Het ontbijt is erg goed en gevarieerd.
De ligging van het hotel is ook prima, dichtbij Via Toledo en alles op loopafstand en Piazza Bellini is een pleintje waar je elke avond gezellig een drankje kan doen.
Wij hebben genoten van ons verblijf.

Datum van verblijf: augustus 2018