Ronald F
Den Haag, Nederland

Geweldige kamer en lekker ontbijt

Beoordeling van Hotel San Pietro
5,0 van 5 bollen14 feb 2020 beoordeeld
De kamer en ook de badkamer zijn groot, modern en zeer schoon. Met lekker bed en mooi bedlinnen. Vrijstaande badkuip en inloopdouche. De AC in kamer en badkamer zijn afzonderlijk in te stellen. Er was geen waterkoker op de kamer, maar wel een gevulde koelkast. Lekker ontbijt met softijs (sic) goede koffie natuurlijk en veel fruit en zoetigheden, maar geen plain yoghurt. Prima lokatie bij centraal station. En de mensen van de receptie: heel aardig en goed.
Datum van verblijf: februari 2020
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Agoda.com
  • eDreams
8.1 km van Hotel San Pietro
Meer hotels in Napels bekijken
Beoordeeld op 17 februari 2017

Het is een kleinschalig hotel met mooie, schone en ruime kamers. De badkamer is uitstekend met inloopdouche en veel ruimte, Op de kamer is een kleine koelkast aanwezig die vol staat met drinken (tegen betaling). De bedden zijn erg comfortabel en last van geluidsoverlast heb je zeker niet. Wij hadden ook een klein balkonnetje.
De locatie van het hotel is prima, 5 min. lopen naar het metro- en treinstation en 15 min. lopen van de Via Duomo. Met de trein ben je in 30min. in Pompeii en in 5 min. in het centrum van Napels.
De ontbijtruimte is wat aan de kleine kant, maar 's zomers zul je ongetwijfeld op het fijne dakterras plaats kunnen nemen. Het ontbijt kan uitgebreider, het is nu erg Italiaans wat betekent dat er meer taart/cake te krijgen is dan een gewoon broodje. Desalniettemin kun je prima ontbijten met een pistolet en wat ei.
De medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam. Bij de receptie krijg je een plattegrond en kun je alles vragen.

Datum van verblijf: februari 2017
Sanpietrohotel, Responsabile reception van Hotel San Pietro, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 april 2017

Dear guest , we are very happy for your words about our hotel , we waiting for you in next future , for the moment you accept our
the direction

Beoordeeld op 16 januari 2017

Heerlijk hotel. Prachtige kamer, fijne badkamer. Er is ook een mooi dakterras. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Centraal gelegen, o.a. vlakbij het station van Napels. Het enige nadeel is dat de directe buurt een beetje onguur is. Het is zeker te doen, maar vermijd wel enkele niet goed verlichte straten in de directe omgeving i.v.m. zakkenrollers.

Datum van verblijf: oktober 2016
Reistype: Reisde voor zaken
Sanpietrohotel, Responsabile reception van Hotel San Pietro, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 januari 2017

Dear guest , many thanks for your review ,
the direction

Beoordeeld op 26 oktober 2016

We hadden dit hotel geboekt omdat we het eerste hotel wat wij hadden uitgekozen niet geboekt kregen dus vonden we dit wel een goede vervanging.Voornamelijk ook omdat het dakterras er zo aantrekkelijk uit zag. Uiteindelijk viel dit best tegen want juist die kant van het dakterras werd eigenlijk helemaal niet gebruikt. De kant die wel gebruikt wordt zit gewoon tussen simpele gebouwen met reclame er boven op. En zelfs die is niet altijd open. De kamer die wij hadden was netjes en ook de badkamer was prettig. Wat wel een minpuntje zou kunnen zijn is dat je een aardig stuk moet lopen wil je in het centrum van Naples komen. Overigens zit het wel weer dicht bij het station. En zit er ook een lange winkelstraat in de buurt. In vergelijking met het ontbijt in ons hotel in Rome viel dit ook een beetje tegen qua brood etc. keuzes.

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 6 oktober 2016 via mobiele applicatie

Dit is een mooi en net hotel. Mooie kamers met luxe badkamer. Leuk dakterras en uitgebreid ontbijt. De service en klantvriendelijkheid van de medewerkers is heel goed. Het enige nadeel is dat het in een wat minder goed stuk van Napels ligt.

Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 23 juni 2016 via mobiele applicatie

Goede ligging nabij historisch centrum van Napels, nette en ruime kamers, zeer lekker ontbijtbuffet, vriendelijke medewerkers, knappe inrichting van het hotel, zeer dicht bij centraal station Garibaldi en kwartiertje van de luchthaven.
Klein minpuntje: omheen het hotel wel 'vuile' buurt, maar op zich is dat geen probleem, typeert Napels ook :-)

Datum van verblijf: juni 2016
Sanpietrohotel, Responsabile reception van Hotel San Pietro, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 juli 2016

Dear guest , your review is perfect and you have explained to perfection both the qualities that defects of this city
the director