26 oktober 2016 beoordeeld

We hadden dit hotel geboekt omdat we het eerste hotel wat wij hadden uitgekozen niet geboekt kregen dus vonden we dit wel een goede vervanging.Voornamelijk ook omdat het dakterras er zo aantrekkelijk uit zag. Uiteindelijk viel dit best tegen want juist die kant van het dakterras werd eigenlijk helemaal niet gebruikt. De kant die wel gebruikt wordt zit gewoon tussen simpele gebouwen met reclame er boven op. En zelfs die is niet altijd open. De kamer die wij hadden was netjes en ook de badkamer was prettig. Wat wel een minpuntje zou kunnen zijn is dat je een aardig stuk moet lopen wil je in het centrum van Naples komen. Overigens zit het wel weer dicht bij het station. En zit er ook een lange winkelstraat in de buurt. In vergelijking met het ontbijt in ons hotel in Rome viel dit ook een beetje tegen qua brood etc. keuzes.

• Verbleef: augustus 2016, reisde met vrienden
6 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een mooi en net hotel. Mooie kamers met luxe badkamer. Leuk dakterras en uitgebreid ontbijt. De service en klantvriendelijkheid van de medewerkers is heel goed. Het enige nadeel is dat het in een wat minder goed stuk van Napels ligt.

Verbleef: oktober 2016, reisde met familie
23 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede ligging nabij historisch centrum van Napels, nette en ruime kamers, zeer lekker ontbijtbuffet, vriendelijke medewerkers, knappe inrichting van het hotel, zeer dicht bij centraal station Garibaldi en kwartiertje van de luchthaven.
Klein minpuntje: omheen het hotel wel 'vuile' buurt, maar op zich is dat geen probleem, typeert Napels ook :-)

Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
Sanpietrohotel, Responsabile reception van Hotel San Pietro, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 juli 2016

Dear guest , your review is perfect and you have explained to perfection both the qualities that defects of this city
best regards

22 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed hotel met schone kamers. Vlakbij het station en het oude centrum. Aardige behulpzame receptionist met leuke tips in de buurt. Leuk dakterras om 's avonds nog een drankje te drinken. Heerlijk uitgebreid ontbijt met zeer goede koffie.

Verbleef: juni 2016, reisde met vrienden

Dear guest , your review is very impotant for us we waiting for you in next future ,
best regards

6 juni 2016 beoordeeld

Heel vriendelijk personeel. Schoon hotel, alsook hotelkamer en badkamer.
Het ontbijt is prima, niet héél uitgebreid, maar voldoende keuze en tot aan het eind wordt alles aangevuld. 24 uur is de receptie bemand, dus je kan altijd veilig naar binnen.
Op elke etage en plaats in het hotel goede WiFi.

• Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
Sanpietrohotel, Responsabile reception van Hotel San Pietro, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 september 2016

Dear Sir, we are very happy for your words
many thanks