Martine
Antwerpen, België

Toplocatie

4,0 van 5 bollen17 apr 2022 beoordeeldvia mobiele applicatie
Het hotel is schitterend gelegen, vlakbij een Funicolare die je meteen in het hartje van de stad brengt.
Het personeel in het restaurant is supervriendelijk. Zeker een compliment waard.
We hebben hier ‘s avonds ook twee keer gegeten en het was gewoon top !
Onze kamer was op de 6de verdieping gelegen en we hadden een prachtig uitzicht over de stad.
De kamer was heel ruim en een zalig king size bed.
Enkel de badkamer is dringend aan een opknapbeurt toe, vooral het bad.
Dit was ooit een bubbelbad geweest waar ze nu een vast douchescherm hadden aan geplaatst. Het bubbelbad werkte ook niet meer.
Ik vond het echt wel jammer voor zo’n duur hotel, ik had dit nu niet verwacht.
Op de 7de verdieping heb je ook nog een mooi uitzicht. Ze waren er nu momenteel aan het werken dus zijn we daar ook niet geweest. Ontbijt is ook dik in orde en lekkere cappuccino.
Misschien gaan we nog wel een keertje terug als de badkamer gerenoveerd is.
Datum van verblijf: april 2022
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Marianna Sarno, Direttore generale van Hotel San Francesco al Monte, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 19 apr 2022
Dear Martine 3535, thank you for your kind words. We are in the process to renovate lot of baths, especially we want to eliminate all bathtube and create very spacious modern showers. Some rooms already are like that, So next time ask for a different solution, we can suggest you! The swimming pool will be open from 15 May. That is a 1000 sqm gardens overlooking the Bay of Naples and we are dedicating lot of maintenance now to be ready for summer!
0.5 km van Hotel San Francesco al Monte
Word beloond met One Key
1.0 km van Hotel San Francesco al Monte
Meer hotels in Napels bekijken
Beoordeeld op 28 oktober 2019

Zeer goed mooi oud indrukwekkend correct adembenemend hotel.
Een grote verrassing was eigenlijk wel hoe elegant dit hotel is.
Men kan zeuren dat het aan een weg ligt, maar ja gezien de smalle straten en de grote hoeveelheid mensen in deze stad is dit een zeer logisch gevolg.
De ontbijt ruimte is meer dan indrukwekkend. Het uitzicht van je tafeltje genietend van de cappuccino met een super geweldig stukje brood geeft je toch het gevoel van een soort koning te zijn.
Op de 7e etage een wonderlijke daktuin, met ook hier een schitterend uitzicht over de stad zijn baai en in de verte de Vesuvius.
Kamers meer dan luxe voor een 4 sterren hotel.
Zeer goede ligging want met kabeltrein ben je in 3 minuten in het centrum en dat alles zonder de aanslag op de beenspieren, want deze zal je gedurende je verblijf in de stad nog hard nodig hebben.
Oh ja ook fijn om te weten deze afdaling met de trein kost slechts 1 euro. En alleen als het poortje werkt, anders loop je gewoon door.
Dan is in ieder geval een gratis espresso verdiend. Blijven toch Nederlanders.
Naast het hotel , links, op ongeveer 300 meter, een goede pizzeria, of beter gezegd een fijne start van de vakantie.
Nogmaals het hotel met zijn locatie en zijn uitzicht is in mijn ogen uniek en het proberen zeker waard.
Voor diegene die gaat boeken succes en een aangenaam verblijf.

Kamertip: Genieten van het uitzicht
Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 31 juli 2018 via mobiele applicatie

Super hotel!! Heerlijk rustig gelegen op 10 minuutjes van stad en de rotsenzee. Het is 33 gr heet. Maar in hotel zalige airco. We hadden een super kamer met zicht op de zee en een balkon waar we savonds heerlijk nog konden napraten. Zalige swimming-pool om af te koelen. Mijn zoon van 18 was ook laaiend enthousiast. Goede wifi overal in het hotel. Het personeel is super vriendelijk. Het ontbijt is top met zicht op Napels op het prachtige terras. De diner ‘s avonds is ook een aanrader. Dus in 1 woord GEWELDIG. Ik kom hier zeker nog es terug

Datum van verblijf: juli 2018
SANFRANCESCO, Ufficio Prenotazioni van Hotel San Francesco al Monte, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 augustus 2018

Dear Nathalie,

Greetings from the Hotel San Francesco al Monte.

Thank you for your nice review. We are glad that you have had a great stay and that you have appreciated the Hotel and our services.

It is always a pleasure read these positive feedibcks: our guests satifaction is our first aim.

We hope to have the chance to welcome you again in the next future!

Kindest Regards

Chiara

Beoordeeld op 19 juni 2018

Goed hotel op een prachtige plek in de heuvels van Napels. De Spaanse wijk ligt aan je voeten. het personeel is professioneel, vriendelijk en Napolitaans. drankjes op het dakterras zijn duur maar dat kun je compenseren door in de Benedenstad koffie te drinken en te lunchen. De trap naar beneden, maar zeker ook weer naar boven van stad naar hotel is een uitdaging. het zwembad is prachtig, het uitzicht op de baai en natuurlijk de Vesuvius wonderschoon. kamer zijn prima, goede bedden. Ontbijt is uitgebreid en het is interessant te zien welk een maquette van de Vesuvius enige huisvlijt heeft opgeleverd. ;)

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 28 mei 2018 via mobiele applicatie

Vijf dagen in dit voormalige klooster verbleven. Prachtige details nog zichtbaar vooral op de derde verdieping.prima bed, heerlijk kussen. Het personeel vonden wij vriendelijk en heel behulpzaam. De terrassen bieden een fantastisch uitzicht over Napels, en Vesuvius.Met de funiculare ben je zo in het centrum en ook met de trein naar Pompei of de Vesuvius is prima te doen. Aanrader !

Datum van verblijf: mei 2018
ChiaraAndriulo, Ufficio Prenotazioni van Hotel San Francesco al Monte, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 mei 2018

Dear Gerda,

Greetings from the Hotel San Francesco al Monte.

Thank you for your nice review. The satisfaction of the guests is our first aim!

Come back soon!

Kindest Regards

Chiara

P.S: *In order to make our intervention more effective and your feedback more constructive, it would be useful for us knowing which was the your room number.

Beoordeeld op 19 oktober 2017 via mobiele applicatie

Dit hotel heeft een fantastisch uitzicht en de gemmenschappelijke ruimtes zijn goed. Maar de kamers zijn enorm verouderd, versplinterde deuren, klein bad met allemaal krassen, men denkt dat het vuil is enz. Het ontbijt is ondermaats, zeer slechte koffie, weinig keuze, koude roereieren...Het hotel is hoogstens 3 sterren waard. Het personeel vonden we wel uitermate vriendelijk en zeer behulpzaam.

Datum van verblijf: oktober 2017