Gilkeyngnaert
Sint-Genesius-Rode, België

Goed centraal gelegen stadshotel

Beoordeling van Starhotels Terminus
4,0 van 5 bollen30 mei 2019 beoordeeld
Ideaal stadshotel voor een citytrip. Netjes en modern comfort. Het mooi en uitgebreid ontbijt is in dit hotel een pluspunt. Het is centraal gelegen rechtover het station waar trein en metro je overal brengen. Ideaal om van hieruit de stad te verkennen.
Datum van verblijf: mei 2019
Reistype: Bezocht met vrienden
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
GeneralManagerSHS, Direttore van Starhotels Terminus, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 31 mei 2019

• Booking.com
7.2 km van Starhotels Terminus
Meer hotels in Napels bekijken
Beoordeeld op 10 december 2017 via mobiele applicatie

Mooi hotel midden in centrum en van hieruit alles makkelijk te bezoeken aan te lopen. Kamers uitstekend ietwat kleine douche. Bedden heerlijk alsmede uitgebreid ontbijt. Ook diner prima en gelukkig hier geen pizza maar goed stuk vlees

Datum van verblijf: december 2017
GeneralManagerSHS, Responsabile relazioni con la clientela van Starhotels Terminus, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 december 2017

Beste gast,
Dank u voor de tijd neemt om ons te vertellen over uw ervaring. We zijn blij om u te lezen enthousiast over uw verblijf en we kijken ernaar uit u te verwelkomen terug naar de Starhotels Terminus voor uw volgende vakantie in Napels.
Wij bieden u onze liefste groeten,

Paola Castiglia - Revenue Manager

Beoordeeld op 4 oktober 2017

Mooi gelegen hotel aan het grote overdrukke Garibaldiplein. Het hotel is echter goed geïsoleerd, zodat je van de stadsdrukte niets merkt, zelf 's nachts niet en waar je kamer ook gelegen is. Mooie ruime verzorgde kamers met alle nodige comfort. Het ontbijt bestaat uit dagverse producten en is evenwichtig samengesteld met een ruime keuze. Na een dag of vijf gaat het wel wat vervelen, want veel afwisseling is er niet, toch elke morgen een heerlijk ontbijt genoten. Het hotel ligt vlak naast het centraal station van Napels, het busstation en de 2 belangrijkste metrolijnen. Ideaal om van daaruit de stad te bezoeken. Ook vele excursies kunnen vanop enkele zaken op dit plein gereserveerd worden.

Kamertip: Alle kamers zijn goed geïsoleerd, maar ik prefereer de kamers aan de pleinzijde. Vooral voor rokers van belang!
Datum van verblijf: september 2017
GeneralManagerSHS, Responsabile relazioni con la clientela van Starhotels Terminus, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 oktober 2017

Beste gast, hartelijk dank voor de herziening van ons hotel! We zijn blij dat u genoten van uw verblijf en nam kennis van uw kostbare suggesties om beter onze dienst. Hoop je te zien opnieuw zeer spoedig. Met vriendelijke groet,
Paola Castiglia - Revenue Manager

Beoordeeld op 15 september 2017

Aan het onthaal werden we ontvangen door een nogal norse man,.we kregen zeer weinig info geen stadsplan niks. Wij hadden een vrij grote kamer voor 3 personen alles was zeer netjes en proper.Het dakterras wat vermeld staat hebben we nergens terug gevonden.Bij het ontbijt waren ze wel zeer vriendelijk dit is goed maar niet veel variatie geen gewoon brood , de koffie was ook niet super.

Kamertip: Best geen kamer aan de voor zijde nemen vanwege de drukte en lawaai.
Datum van verblijf: september 2017
GeneralManagerSHS, Responsabile relazioni con la clientela van Starhotels Terminus, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 september 2017

Beste gast,
Merci voor taking uw tijd voor het vertellen van uw ervaring. Wij hopen dat u tijdens uw volgende verblijf niet teleurstellen.
U zal altijd welkom in ons Hotel.
Hartelijke groeten

Beoordeeld op 2 december 2016

Het is een mooi hotel maar erg gehorig. Het ligt tegenover het station en naast een zeer drukke weg. De kamers die grenzen aan de binnentuin zijn erg warm. Personeel is behulpzaam en erg vriendelijk. Wij hadden logie met ontbijt en dat was ook goed verzorgt.

Kamertip: Ik zou de volgende keer een kamer aan de achterkant van het hotel reserveren ivm de geluiden van de straat.
Datum van verblijf: november 2016
GeneralManagerSHS, Responsabile relazioni con la clientela van Starhotels Terminus, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 december 2016

Geachte klant,

Het bedankt voor je mening en we hopen haar binnenkort onze gast.
Hoogachtend,

Paola Castiglia
Revenue Manager

Beoordeeld op 24 juli 2016 via mobiele applicatie

Fijne accomodatie, zeker een aanrader. Vriendelijke hosts.
Schone kamers en goed ontbijt. Helaas geen vrije stopcontacten in de kamers, maar met wat creativiteit was dat zo opgelost. Hotel zit direct langs het centraal station van napels en daarmee zijn alle bestemming binnen handbereik

Datum van verblijf: juli 2016