Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.811)
Beoordelingen filteren
1.811 resultaten
Waardering van reizigers
660
794
253
66
38
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
660
794
253
66
38
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 1.811 beoordelingen
Beoordeeld op 15 januari 2017 via mobiele applicatie

Soms moet er vergaderd worden, en het kan niet altijd in Amsterdam. Napels dus. De stad doet het economisch beter dankzij het toerisme, werkloosheid hoog met 25%, de arbeidsmigratie naar het noorden zet krachtig door.
Dit hotel zou meer bezocht moeten worden door toeristen. Elf hoog met ontbijten op de 11e, alleen daarom al perfecte keuze . Uitzicht op Napels is adembenemend, zie foto's . Ontbijt prima! Wafels kun je er zelf vers maken, brood heerlijk, koffie machine van het betere soort, service prima. Kamers met prima matrassen , en daarvoor kom je toch.
Je loopt zo de stad in en bent overal dichtbij, < 5 minuten . De hoofdwinkelstraat om de hoek. Herenmode top , voor dames ws ook perfect. Napoli is half januari bekend voor zijn uitverkoop, goedkoper dan de rest van Italië. Toerisme is de motor van de stad.
PS neem de stadsbus van vliegveld of laat de taximeter aanzetten dan betaal je 4€, voor taxi 11€ , fixed prijs is met 22€ altijd duurder.
Ga eens een stadsreis Napels doen, gebruik de trein en de boten voor regio, Amalfi, Ravello, Salerno en Capri !!! En GENIET

Verbleef: januari 2017, reisde voor zaken
Bedank Christinus
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 4 januari 2017

slechte kamer aan de zijkant gelegen . vervuilde vloerbedekking niet schone badkamer geen stoel in de kamer , enorm veel lawaai van buiten. Ontbijt een genot voor de snoeper onder ons maar voor een gewoon ontbijt te beperkt. Vergane glorie en personeel tja.....

Kamertip: kijk bij de buren
  • Verbleef: januari 2017, reisde met familie
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank IngeDeKlok
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
RenaissanceNaples, Public Relations Manager van Renaissance Naples Hotel Mediterraneo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 januari 2017
Google-vertaling

Dear Hotel d,

thank you for your candid feedback and for having preferred Renaissance Naples during your stay.

Unfortunately, due to your nickname, we are unable to check some details of your review but we do regret if your stay did not respond to your expectations, as our guests satisfaction is the most precious to us.

The hotel provides 189 rooms, with different looks, sizes and views. All our rooms have double glaze Windows which guarantee silence in rooms, we regret if they were not enough to ensure acoustic isolation as you wished.

As far as rooms are concerned, we are implementing new decoration and refurbishment in bathrooms and in rooms in order to be always the most updated concerning the new decoration trends; we hope you will have the chance to return to Naples and enjoy such amendments.

As far as cleanliness is concerned, our housekeeping standards are very strict and we have daily double checks of all rooms and a daily procedure to ensure the state of art of all rooms; thus we do regret if you had the feeling the room was not appointed as due and we have shared your opinion with our staff.

Breakfast is provided not only with a wide range of local pastries, pancakes and waffels, but as well with salted products (ham, cheese, sausages, omelettes, scrambled eggs, vegetables, different kinds of breads) and fresh fruits and products for special dietary needs. Nevertheless, any suggestion is more than welcomed and we will take into good consideration your opinion for future implementations.

Dear Hotel d, although we do understand you were not satisfied with your stay, we hope we will have the chance to regain your trust for any future stay in Naples.

Warm regards

Emanuela Testa
GM Office Coordinator

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 17 april 2015

Geholpen door de portier die de bagage overnam maakten we onze entree in dit statige hotel. Het baliepersoneel was wel wat afstandelijk vond ik. Ingecheckt in de deluxe-kamer op de 10de verdieping met alle voorzieningen én met prachtig uitzicht over de baai en het Castel Nuovo, voelden we ons direct thuis. Vlakbij metrostation Toledo en in het oude stadscentrum is dit hotel uitstekend gelegen. Op wandelafstand vind je de mooiste kerken, klooster, galerij, kapellen, kastelen, monumenten enz... Ontbijten met uitzicht op de Vesuvius is echt speciaal. Het was te fris om al buiten te zitten maar met mooi weer is het ongetwijfeld heerlijk. Het buffet was in orde met vooral veel zoetigheden.
Na een dagje stad, of Vesuvius beklimmen, Amalfikust bewonderen of Ercolano bezoeken dronken we een aperitiefje in de mooie en gezellige bar die tot 's avonds laat open bleef -voor een borreltje na het diner. Hier ook gratis wifi. In de kamers wel te betalen helaas. Verder alles in orde dus, enkel het personeel aan de receptie was niet erg toeschietelijk of hulpvaardig en dat is toch een minpuntje voor een hotel van dit kaliber. Een vriendelijk woord of een glimlach kosten toch niets, nietwaar ? Toch is dit hotel een aanrader. Ligging, kamers, bar, uitzicht, ontbijt : niets op aan te merken !

Kamertip: Kamer 1033 heeft een prachtig uitzicht. Kamer 1032 zit achter de noodtrap. Wel rustige kamers.
  • Verbleef: april 2015, reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Heidi V
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordeling is vertaald uit het Engels. De oorspronkelijke versie bekijken
Beoordeeld op 18 november 2014

De locatie is excellent en voor wandelaars centraal vlak bij vele sites en geweldige winkels. Het personeel is vriendelijk en de faciliteiten erg goed. Het ontbijt restaurant heeft een ongelooflijk uitzicht op de stad en de haven. Mijn bed was comfortabel en de upgrade naar een kamer van dubbele grootte (twee kamerdeuren, twee badkamers, twee king bedden) voor Platinum lidmaatschap werd geapprecieerd. Een kamer van normale grootte zou erg klein hebben gevoeld.

"Geen executive lounge voor verblijf met punten." Wat? (Voor Marriott rewards gasten)

De ontbijt keuze was bescheiden maar kwaliteitsvol - brood, ham, gebak, kaas - met een supplement van 3 euro voor een rommelig roerei en bacon - en overrompeld door een groep uit een tour bus die het ontbijt restaurant overspoelde. Het personeel hield het goed bij voor het grootste deel van de tijd.

De badkamer in mijn kamer had een erg bevlekt toilet, een piepkleine Italiaanse box douche, een klein zeepje en geen gezichtsdoekje. Er was geen service om het bed op te maken.

Parking voor 22 euro was handig meteen onder het hotel.

Bedank PaulSEA1
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.Oorspronkelijk ingezonden in Engels op www.tripadvisor.com. De oorspronkelijke versie bekijken
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 2 september 2018 via mobiele applicatie

Verbleef: augustus 2018, reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken