Christel
Knokke, België

Goed hotel, centraal gelegen en met zeezicht

Beoordeling van Hotel Royal Continental
4,0 van 5 bollen10 aug 2018 beoordeeld
De luchthaven is vlakbij, dus wij waren op 20 minuutjes aan het hotel. Taxirit was 30 euro voor 4 personen/2 koffers handbagage.
Warme verwelkoming. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.
Wij hadden een kamer met frontaal zeezicht en is echt de moeite dit te boeken. Mooi terras/balkon. Het hotel is beetje verouderd, maar wel goed onderhouden.
Voor het hotel is een wandel boulevard met 's avonds allerlei animatie. Het schuifraam sloot zeer goed. Rolluik kan ook naar beneden, maar de gordijnen waren genoeg om te verduisteren.
Het zwembad op het dakterras is vrij klein. Badmuts (2 euro aankoop) is verplicht.
Het Amerikaans ontbijtbuffet was goed, maar geen aanrader. Niks van lokale producten. Wij ontbijten dan liever buiten het hotel. Vers appelsiensap in een klein glaasje was 5,50 euro. Twee spiegeleitjes besteld en was 7,50 euro. Toch wel duur !
Datum van verblijf: augustus 2018
Kamertip: Frontaal zeezicht
Reistype: Bezocht met familie
5,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • BBIT
Gratis parkeren
0.2 km van Hotel Royal Continental
Meer hotels in Napels bekijken
Beoordeeld op 22 juli 2018 via mobiele applicatie

Het hotel ligt aan de baai van Napels. In de brochure staat echter dat het strand op loopafstand is, maar dit klopt niet. Je komt aan bij een paar grote rotsen in het water maar zeker geen strand. Voor een ‘strandje’ moet je 20 min met de bus en ook dan kom je uit bij een groter rotsstuk met een klein stukje met zand.
Het ontbijt is prima, grote ruimte met voldoende buffet! Het zwembad is wat klein en het dragen van een badmuts is verplicht. Voor het aantal kamers/mensen zijn te weinig stoelen.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 9 juli 2018

Het oude statige hotel komt in eerste aanblik chique over maar ben je wat langer binnen en eenmaal op de kamer (706 in mijn geval) dan merk je al gauw dat het hotel dringend verlegen zit om een opknapbeurt. Oude spullen kunnen natuurlijk heel mooi zijn maar hier zijn ze echt alleen maar oud en dringend aan vervanging toe. Het is schoon en alles werkt maar daar houdt het zo'n beetje op.

Datum van verblijf: juli 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 27 mei 2018

Als je geen zicht op de zee wenst dan is een kamer aan de achterzijde bijzonder rustgevend. Het badkamerscherm in K283 verdient wel een grondig nazicht. Het bed was bijzonder goed. Het personeel aan de receptie was vriendelijk en attent op onze vragen. In de buurt zijn er voldoende eetgelegenheden, maar laat je niet altijd verleiden voor pizza's.

Kamertip: Prachtig zeezicht vooraan op de baai op de hogere verdiepingen, maar niet zo rustig.
Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 12 augustus 2017 via mobiele applicatie

De zomervakantie 2017 brachten we in Napels door, en als uitvalsbasis hadden we hotel Royal Continental. Dit is een prachtig groot hotel met 2 gebouwen, grenzend aan de boulevard en met schitterend uitzicht op een kasteel in de zee. De kamers waren groot, werden goed onderhouden (meerdere malen per week nieuw beddengoed), grote ontbijtzaal met goed ontbijtbuffet en vriendelijk personeel. Ook het andere hotelpersoneel was vriendelijk en zeer behulpzaam. Op de 10de verdieping was een zwembad. Deze was niet al te groot en men moet soms even wachten voor er een bedje of stoel vrijkomt. Het water is schoon en betreft zoutwater. Men is wel verplicht een badmuts te dragen maar die kan men ervoor kopen voor 2 euro. Al met al een geweldig verblijf voor als men Napels aandoet.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 10 augustus 2017 via mobiele applicatie

Royal continental is gelegen aan de zee op wandelafstand van centrum Napels. Het hotel geeft een wat gedateerde indruk. Grote en nette kamers, slechte geluidsisolatie. Ontbijtbuffet in orde zonder meer. Voor kort verblijf ok.

Datum van verblijf: augustus 2017