Mathie L

Zomervakantie Napels

Beoordeling van Hotel Royal Continental
4,0 van 5 bollen12 aug 2017 beoordeeldvia mobiele applicatie
De zomervakantie 2017 brachten we in Napels door, en als uitvalsbasis hadden we hotel Royal Continental. Dit is een prachtig groot hotel met 2 gebouwen, grenzend aan de boulevard en met schitterend uitzicht op een kasteel in de zee. De kamers waren groot, werden goed onderhouden (meerdere malen per week nieuw beddengoed), grote ontbijtzaal met goed ontbijtbuffet en vriendelijk personeel. Ook het andere hotelpersoneel was vriendelijk en zeer behulpzaam. Op de 10de verdieping was een zwembad. Deze was niet al te groot en men moet soms even wachten voor er een bedje of stoel vrijkomt. Het water is schoon en betreft zoutwater. Men is wel verplicht een badmuts te dragen maar die kan men ervoor kopen voor 2 euro. Al met al een geweldig verblijf voor als men Napels aandoet.
Datum van verblijf: augustus 2017
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
0.2 km van Hotel Royal Continental
4.9 km van Hotel Royal Continental
10.0 km van Hotel Royal Continental
Meer hotels in Napels bekijken
Beoordeeld op 10 augustus 2017 via mobiele applicatie

Royal continental is gelegen aan de zee op wandelafstand van centrum Napels. Het hotel geeft een wat gedateerde indruk. Grote en nette kamers, slechte geluidsisolatie. Ontbijtbuffet in orde zonder meer. Voor kort verblijf ok.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 2 augustus 2017

Wij zaten op de 9e verdieping van dit ietwat ouder en gehorig hotel. We hadden een fantastisch uitzicht op de baai en de boulevard. Jammer genoeg werden we 's morgens al heel vroeg door de schoonmaakwerkzaamheden op de 10e verdieping (het zwembad)
Vriendelijk personeel, simpel ontbijt. MAAR service heeft zijn grenzen. Mijn vrouw heeft haar agenda in de kamer laten liggen, deze is gevonden, maar wordt niet opgestuurd; wel is men bereid de agenda aan een, door ons te regelen koeriersdienst af te geven.

Kamertip: laat geen bagage of i.d. achter, je wordt niet geholpen
Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 27 juli 2017

Voor de 2e maal in dit hotel aan de boulevard tegenover Castel del Ovo en de vissershaven. heerlijk rustig, want autovrije straat. Uitstekende service zowel in de kamer als aan de ontvangstbalie. Ondanks een paar honderd gasten is er een zeer efficiente ontbijtservice met veel locale zoete items en veel keus van andere ontbijt lekkernijen. Reletief goedkoop want ontbijt is in de prijs inbegrepen.
Een aanbeveling is ook het restaurant op de 10e verdieping. Nu nog kleine kaart met zeer goede gerechten. wij hebben genoten van de kwaliteit en de uitleg van de chef. tevens genoten van het prachtige uitzicht over de baai.

Kamertip: de iets duurdere kamers liggen aan de voorkant met leuk zitje en balkonnetje met uitzicht op zee.
Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 15 februari 2017

+++ Prachtig uitzicht.
+ Ontbijt is goed, niet uitzonderlijk
+ Slaapkamer is netjes, mooie badkamers

- Zwembad ligstoelen zijn snel volzet. En badmuts verplicht als je wil zwemmen

Napels is een schitterende stad om te bezoeken.

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 20 oktober 2016

Het hotel is wat gedateerd maar verder netjes. Het ontbijt is met uitzicht op zee. De medewerkers tijdens het ontbijt rodnuit nors. Hetzelfde geldt voor de mannelijke medewerkers van de receptie. Ronduit onvriendelijk. Het hotel ligt mooie aan een autovrije boulevard. Het zwembad was ondanks het mooie weer dicht en het strand ook. Er zat wel water in het zwembad dus waarom afsluiten?

Kamertip: de kamers direct onder de vergaderzalen zijn minder goed ivm lawaai ( stoelen schuiven) e.d.
Datum van verblijf: oktober 2016