hans n
Breda, Nederland

Van klantvriendelijkheid nooit gehoord

Beoordeling van Hotel Royal Continental
3,0 van 5 bollen2 aug 2017 beoordeeld
Wij zaten op de 9e verdieping van dit ietwat ouder en gehorig hotel. We hadden een fantastisch uitzicht op de baai en de boulevard. Jammer genoeg werden we 's morgens al heel vroeg door de schoonmaakwerkzaamheden op de 10e verdieping (het zwembad)
Vriendelijk personeel, simpel ontbijt. MAAR service heeft zijn grenzen. Mijn vrouw heeft haar agenda in de kamer laten liggen, deze is gevonden, maar wordt niet opgestuurd; wel is men bereid de agenda aan een, door ons te regelen koeriersdienst af te geven.
Datum van verblijf: juni 2017
Kamertip: laat geen bagage of i.d. achter, je wordt niet geholpen
Reistype: Bezocht met een partner
5,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenHygiëne
1,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Word beloond met One Key
  • Agoda.com
10.0 km van Hotel Royal Continental
Meer hotels in Napels bekijken
Beoordeeld op 27 juli 2017

Voor de 2e maal in dit hotel aan de boulevard tegenover Castel del Ovo en de vissershaven. heerlijk rustig, want autovrije straat. Uitstekende service zowel in de kamer als aan de ontvangstbalie. Ondanks een paar honderd gasten is er een zeer efficiente ontbijtservice met veel locale zoete items en veel keus van andere ontbijt lekkernijen. Reletief goedkoop want ontbijt is in de prijs inbegrepen.
Een aanbeveling is ook het restaurant op de 10e verdieping. Nu nog kleine kaart met zeer goede gerechten. wij hebben genoten van de kwaliteit en de uitleg van de chef. tevens genoten van het prachtige uitzicht over de baai.

Kamertip: de iets duurdere kamers liggen aan de voorkant met leuk zitje en balkonnetje met uitzicht op zee.
Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 15 februari 2017

+++ Prachtig uitzicht.
+ Ontbijt is goed, niet uitzonderlijk
+ Slaapkamer is netjes, mooie badkamers

- Zwembad ligstoelen zijn snel volzet. En badmuts verplicht als je wil zwemmen

Napels is een schitterende stad om te bezoeken.

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 20 oktober 2016

Het hotel is wat gedateerd maar verder netjes. Het ontbijt is met uitzicht op zee. De medewerkers tijdens het ontbijt rodnuit nors. Hetzelfde geldt voor de mannelijke medewerkers van de receptie. Ronduit onvriendelijk. Het hotel ligt mooie aan een autovrije boulevard. Het zwembad was ondanks het mooie weer dicht en het strand ook. Er zat wel water in het zwembad dus waarom afsluiten?

Kamertip: de kamers direct onder de vergaderzalen zijn minder goed ivm lawaai ( stoelen schuiven) e.d.
Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 22 september 2016

Hotel is prachtig gelegen. Wie komt voor het zwembad is helaas aan het foute adres. het zwembad blijkt slechts open te zijn van 11 u tot 17.30u. Voor een citytrip toerist dus niet interessant! Om 17.40 u vroegen we vriendelijk of we toch nog 10 minuutjes erin mochten om te verfrissen, helaas.... Op onze nochtans erg vriendelijke vraag, reageerde de man aan de receptie erg hautain zelfs op het onbeleefde af. Gelukkig stond een vrouwelijk personeelslid ons wel vriendelijk te woord.

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 21 mei 2016

* Ligging van dit hotel is prachtig, direct aan de haven. Vriendelijk, Engels sprekend personeel. Zeer goed ontbijt met een prachtig uitzicht op de haven. Restaurant erg goed, wel prijzig. Auto kan direct geparkeerd worden in parkeergarage naast het hotel.

* Location of this hotel is beautiful, right on the harbor. Friendly, English speaking staff. Very good breakfast with a lovely view of the harbor. Restaurant very good, but pricey. Car can be parked directly in car park next to the hotel.

Datum van verblijf: mei 2016