Beoordeeld op 31 oktober 2016

Mooi klassiek hotel direct aan de haven.
Kamers zijn gedateerd maar wel goed onderhouden , je gaat een stap terug in de tijd.
Gezellige bar.
Op loopafstand aan de haven diverse restaurants.
Zeer uitgebreid ontbijt buffet.

Kamertip: Kamer met zeezicht
  • Verbleef: oktober 2016, reisde voor zaken
Beoordeeld op 30 oktober 2016

Hier een nacht verbleven, leuk hotel, goede bediening, top locatie tegen over he kasteel aan de haven, dus kamers aan de voorkant geweldig uitzicht op zee, dicht bij het centrum met de leuke barretjes, dus gewoon goed.
Schone mooie kamers, alles erg netjes en goed verzorgd.
Leuke medewerkers zoals in de Bar en bij de receptie en ook aan de deur.

Kamertip: voorkant met zeezicht
  • Verbleef: oktober 2016, reisde met vrienden
Beoordeeld op 12 juni 2016

Voor een groep van vrienden is het niet altijd makkelijk iets te organiseren.
Alle deelnemers waren zeer tevreden en al de gemaakte afspraken op voorhand bij de reservering waren intern zeer goed georganiseerd. Compliment voor de vriendelijke service, voor ons top. De portier '' Luigi '' is echt een star en niets is hem teveel. (oude garde?)
Super *****

• Verbleef: mei 2016, reisde met vrienden
Beoordeeld op 15 mei 2016 via mobiele applicatie

Prachtig hotel in Italiaanse stijl. Mooie kamers en van alle gemakken voorzien. Vriendelijk personeel en zeer behulpzaam en gastvrij. Schitterende locatie met uitzicht op het water en de Vesuvio natuurlijk. Heerlijk ontbijtbuffet. Goede internet. Verwennerij.

Verbleef: april 2016, reisde voor zaken
Beoordeeld op 22 april 2016

Het hotel is prima, mooie kamer, goed ontbijt, aardig personeel, maar het restaurant op de 9e verdieping, wat een oplichters! Gisteren daar geluncht, ze wekken de indruk een kwaliteits restaurant te zijn maar het is nog minder dan een snackbar. Ik kreeg een visfile waar de graten overmatig aanwezig waren en wat vette schijfjes aardappel met een paar stukje gegrilde groeten waar het vet van afdroop, hier durven ze 30 euro voor te vragen! bij binnenkomst werd er gelijk een glas procesco geserveerd, niet om gevraagd wel op de rekening. Ik heb geklaagd over het eten, de ober gaf mij gelijk en ik kreeg een vervangend gerecht, niet goed wederom. Een goeie chefkok daar moeten ze naar op zoek, je gasten serieus nemen, het uitzicht is prachtig dus zou een geweldig restaurant kunnen zijn. Maar voor nu, niet naar toe gaan!

• Verbleef: april 2016, reisde met familie