Alexander
Venlo, Nederland

Top Hotel midden in de stad.

5,0 van 5 bollen9 mei 2023 beoordeeldvia mobiele applicatie
Top hotel in het midden van de stad. Perfect gelegen aan de via carbonara vanwaar je makkelijk per scooter of taxi de stad kunt gaan verkennen. Mooie wijnkaart en zeer behulpzame staff. Aan de receptie nemen ze de tijd om je duidelijk te woord te staan en van alle gewenste informatie over de stad te voorzien. Nette ruime kamers met alle benodigde faciliteiten
Datum van verblijf: juni 2022
Reistype: Bezocht met vrienden
Is er een probleem met deze beoordeling?
0.6 km van Palazzo Caracciolo Naples
  • ZenHotels.com
3.0 km van Palazzo Caracciolo Naples
Meer hotels in Napels bekijken
Beoordeeld op 15 januari 2023

Toch een echt 'paleis': zowel de ruimte, inrichting, sfeer, bediening... Als er een probleempje is (verwarming of internet): direct en vriendelijk geholpen. Bar, diner, ontbijt: allemaal goed meegevallen. Enkel de ligging is niet ideaal: wat verder van het centrum, en de weg naar het station is ('avonds) niet de properste. Vandaar de zeer redelijke prijzen vermoed ik.

Datum van verblijf: januari 2023
Beoordeeld op 13 juni 2022 via mobiele applicatie

Napels, de bruisende en levendige stad moet je gezien hebben. Onze travel agent stelde dit hotel voor om z’n historisch verleden. En het heeft wel een eigen charme en geschiedenis, kenners gaan hiervan smullen. Het hotel is wel in het minder aangename gedeelte van Napels gelegen, je moet zelf overwegen om deze ligging aan te kunnen.
Het hotel zelf: bij de eerste kennismaking vraag je best assistentie om je kamer te vinden. Het is een beetje zoeken. Wijzelf waren niet tevreden over de kamer: allerkleinst, geen plaats voor een kast en een matras welke een marteling is voor de rug. Gevraagd om deze eens om te draaien maar het resultaat bleef hetzelfde. Klacht bij de lokale travel agent bracht geen redding. Het hotel zat vol, ja klopt, met een groep voor 1 nacht.
Er is een zwembad en Thalassa, evenwel gesloten. Waarom? Geen idee, niemand heeft antwoord. Nochtans moet het mooi zijn, op de foto’s toch.
Ontbijt super! 1x diner genomen: echt top.
Dit moet toch beter kunnen!

Kamertip: Napels is een drukke stad, zeer druk zelfs en luidruchtig. Goed voor enkele dagen. Geen auto nodig. Openbaar vervoer is zeer goedkoop!
Datum van verblijf: juni 2022
Barbara Brunelli, General Manager van Palazzo Caracciolo Naples, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juni 2022

Lieber Yvan,
vielen Dank für Ihren Aufenthalt im Palazzo Caracciolo - MGallery und dafür, dass Sie Ihre Erfahrungen mit uns geteilt haben.
Obwohl wir unseren Gästen das beste Erlebnis bieten möchten, sind wir uns durch Ihre Bewertung bewusst, dass es noch Raum für Verbesserungen in Richtung Exzellenz in der Welt der Gastfreundschaft gibt.
Es tut uns leid zu erfahren, dass die Lage des Hotels nicht Ihren Vorstellungen entsprach. Unsere Residenz aus dem 16. Jahrhundert ist repräsentativ für das kulturelle und historische Erbe, das das gesamte Gebiet von Decumani prägt. Der Palazzo Caracciolo ist ein strategischer Ausgangspunkt, um die Schönheiten der Stadt Neapel zu erkunden: vom Archäologischen Nationalmuseum, der Kathedrale von Neapel, San Domenico Maggiore bis zur Kirche San Giovanni a Carbonara, dem Monumentalkomplex Donnaregina, durch die Straßen von San Gregorio Armeno, bekannt für den Verkauf der Hirten.
Wir entschuldigen uns aufrichtig für die Unannehmlichkeiten, die Ihnen während Ihres Besuchs entstanden sind, und versichern Ihnen, dass wir das Beste aus Ihren Vorschlägen machen werden.
Wir versichern Ihnen, dass das, was Sie wahrgenommen haben, absolut nicht unserem Standard entspricht und wir entschuldigen uns aufrichtig dafür, denn das hätte niemals wahrgenommen werden dürfen.
Alle unsere 145 Zimmer wurden so gestaltet, dass sie den modernsten Anforderungen an die Gastfreundschaft gerecht werden. Unsere Superior-Zimmer zeichnen sich durch Nüchternheit und Raffinesse, Design und Komfort aus, die sich harmonisch mit dem zeitgenössischen Stil und der Historizität des Ortes verbinden. Die Deluxe-Zimmer hingegen bieten viel Platz, einige mit Blick auf eine große Terrasse, und sind mit Queen- oder King-Size-Betten und allem modernen Komfort ausgestattet. Jede unserer geräumigen und eleganten Junior-Suiten hat ihre eigene Persönlichkeit, die sich in raffinierten Formen, luftigen Räumen und sorgfältiger Detailpflege ausdrückt. Schließlich gibt es noch unsere Suiten im Herzen des Palastes, die mit luxuriösen Details und einer raffinierten Architektur ausgestattet sind und über eine wunderschöne Kassettendecke verfügen.
Es ist unsere Priorität, diese Lücke mit weiteren Schulungen für alle unsere Mitarbeiter zu schließen, um diese Art von Rückschlägen zu vermeiden.
Auf jeden Fall hoffen wir, dass wir Sie eines Tages wieder bei uns begrüßen dürfen, um Ihnen zu zeigen, dass Ihre MGallery-Erfahrung eine Ausnahme von der Regel war.

Mit freundlichen Grüßen,
Barbara Brunelli
Generaldirektorin

Beoordeeld op 30 juni 2021 via mobiele applicatie

We verbleven hier vijf nachten.
De kamer was enorm proper en gezellig ingericht. Super bedankt aan de housekeeping, dit was top!
We hadden enkel het probleem als we de kast opendeden deze haperde aan de aircobak waardoor we hem dus maar half konden openen… Op zich was dit niet zo erg.
Het receptieteam was ook zeer vriendelijk en raadde ons enkele restaurantjes aan.
Het ontbijtbuffet was voldoende en lekker, enkel jammer dat er tijdens de week geen fruit was en de toaster niet aanstond. In het weekend was dat wel zo.
Dit hotel is zeker een aanrader en moesten we terug gaan naar Napels, boeken we hier opnieuw!

Kamertip: Kamer langs de achterzijde
Datum van verblijf: mei 2021
Barbara Brunelli, General Manager van Palazzo Caracciolo Naples, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 augustus 2021

Geachte Freedom,

Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in Palazzo Caracciolo erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen.

Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening.

Hoogachtend,

Barbara Brunelli
General Manager

Beoordeeld op 2 september 2020

Genoten van ons verblijf in Palazzo Caracciolo. Genoten van een prachtige naar een suite met balkon. Een rustig hotel waar je je heerlijk kunt terugtrekken in een bruisend Napels. Lekker geslapen op een prima bed. Hotel nabij historisch centrum, treinstation en luchthaven. Genotren van een prachtig ontbijt in een zeer mooie ruimte (overdekte binnenplaats).

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Barbara Brunelli, Guest Services / Front Office van Palazzo Caracciolo Naples, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 september 2020

Dear 258wilberthb,
Thank You very much for your words.
It is great to read that you enjoyed your stay with us.
We are very happy to learn you enjoyed the historical building of Palazzo Caracciolo, born from the Will of Prince Caracciolo in 1584, and unique place which hosted kings and queens all over the year. The hotel is located at the back of the old town, with so many local attractions to enjoy just a few steps.
Thank you for choosing us for your stay, We hope to seen you soon in our beautiful city.
Best Regards
Rossella Autiero
Assistant Manager

Beoordeeld op 20 januari 2020 via mobiele applicatie

Zeer mooi klassevol hotel waar je je meteen op vakantie waant. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam, alles met de glimlach. We hadden een duplex kamer met megagrote tv beneden en boven nog een tv. Alles zeer ordelijk en netjes. Zeer uitgebreid en verzorgd ontbijt. De voetbalploeg van Fiorentina logeerde er ook voor hun match tegen Napoli. Er was veel politie en beveiliging aanwezig hiervoor maar niet storend voor de andere gasten. Het personeel bleef ook voor ons even vriendelijk en behulpzaam. Kortom, een absolute aanrader!

Datum van verblijf: januari 2020