Els M
Tienen, België

Trip naar Napels

Beoordeling van Romeo Napoli
4,0 van 5 bollen15 nov 2019 beoordeeldvia mobiele applicatie
Mooi verzorgd en gezellig hotel.
Lekker ontbijt spijtig dat er voor sommige gerechten extra moet betaald worden.
Mooie gezellige ruime kamers.
Wij hadden kamer vooraan met zicht op de haven maar niet mogelijk om met venster open te slapen veel te veel lawaai van de zeer drukke straat.
Iedere avond extra handdoeken, doosje met handcreme ,lip balsem alsook een doosje chocolaatjes. Leuke attentie...
Geweldige ruime fitness met alle toestellen die je u maar kunt voorstellen waar ik zeker gebruik heb van gemaakt.
Restaurant op 10 de verdieping Il Comandante lekker en gezellig maar veel te duur!!!
Auto parkeren door hotel mogelijk voor 35€ per dag wat een redelijke normale prijs is.

Datum van verblijf: november 2019
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 18 nov 2019
Beste ElsM206,
bedankt voor uw woorden. Tot gauw.
0.5 km van Romeo Napoli
  • Preferred Hotels
1.3 km van Romeo Napoli
Meer hotels in Napels bekijken
Beoordeeld op 1 september 2019

Prachtig hotel, moderne design, mooie kunst, uitmuntend service, heel lekkere eten. Personeel is heel dienstbaar en vriendelijk. Ideaal hotel als je een traghetto naar de eilanden wil halen of je gaat op een cruise. Een aanrader.

Datum van verblijf: augustus 2019
GeneralManager_Romeo, Direttore generale van Romeo Napoli, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 september 2019

Beste gast,
bedankt voor uw positieve opmerkingen.
Tot gauw!

Beoordeeld op 22 oktober 2018

jammer maar het hotel heeft een niet echt gevoel, van niet mooi, niet elegant, niet reëel.
Ook het zicht naar de haven was een zicht naar het oud stokkige gebouw. Zicht naar buiten is geblindeerd gezien het onmooie zicht naar het gebouw, maar toch moet ik daar meer voor betalen. Jammer maar de slechtste keuze van de voorbije week. Het ontbijt was in orde maar ook niet het beste. Voor mij geen aanrader.

Datum van verblijf: oktober 2018
GeneralManager_Romeo, Direttore generale van Romeo Napoli, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 oktober 2018

Dear EduardR213,
first of all, we would like to thank you for your feedback on your stay at the Romeo hotel.
We are sorry to hear about the impression you had on the room and its view; but please allow us to say that the view depends on the room category booked.
We hope to have you again as our guest for suggesting you a room category on a high floor, so to offer you the best comfort.
Best regards.

Beoordeeld op 11 september 2018

Soms was de bediening wat te weinig "gezellig"zoals bij het ontbijt steeds bij iedere bestelling naar je kamer nummer vragen. En extra kosten berekenen als je naast het ontbijt van 30 euro pp ook nog van de kaas en de vleeswaren wilde nemen. Overbodig en veel te duur mijns inziens.Zwembad deel vond ik ook niet erg uitnodigend.

Datum van verblijf: september 2018
GeneralManager_Romeo, Direttore generale van Romeo Napoli, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 september 2018

Dear judith669,
thank you for sharing your review with the online community. We are sorry to read your comments about the service and we shared your experience with our Managers. We do normally pride ourselves on providing an excellent service and please accept our sincere apologies if you did not feel this was received. We look forward to welcoming you back. Best regards.

Beoordeeld op 2 juli 2018

Prima hotel, vriendelijk personeel en een goede lokatie ten opzichte van het centrum van Napels. De prijs- kwaliteit kon iets beter, aangezien het hotel behoorlijk aan de prijs was. Het vriendelijke personeel maakten echter veel goed.

Datum van verblijf: juli 2018
GeneralManager_Romeo, Direttore generale van Romeo Napoli, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 juli 2018

Dear Lex B,
thank you for sharing your review on Tripadvisor. We are pleased to read that you appreciated your “Romeo Experience”. Our guests’ satisfaction is our mission! We will look forward to your hopeful return soon. Best regards.

Beoordeeld op 6 juni 2018 via mobiele applicatie

Wat een heerlijk hotel op een goede lokatie! Mooie kamers en een prachtig dakterras met zwembad. Schitterend uitzicht op de haven! Een aanrader, zo midden in de stad! Tevens zeer goede bediening vanuit de receptie.

Datum van verblijf: juni 2018
GeneralManager_Romeo, Direttore generale van Romeo Napoli, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 juni 2018

Dear Kees t,
thank you for sharing your review on Tripadvisor. We are glad that your stay at Romeo hotel was pleasant, comfortable and that you recommend it! We will look forward to your hopeful return soon. Best regards.