Gabe M
Amsterdam, Nederland

Schitterend hotel tegenover de Baai van Napels.

Beoordeling van Romeo Napoli
5,0 van 5 bollen1 sep 2019 beoordeeld
Prachtig hotel, moderne design, mooie kunst, uitmuntend service, heel lekkere eten. Personeel is heel dienstbaar en vriendelijk. Ideaal hotel als je een traghetto naar de eilanden wil halen of je gaat op een cruise. Een aanrader.
Datum van verblijf: augustus 2019
Reistype: Bezocht met een partner
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
4,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 3 sep 2019
Beste gast,
bedankt voor uw positieve opmerkingen.
Tot gauw!
  • Vio.com
1.3 km van Romeo Napoli
Meer hotels in Napels bekijken
Beoordeeld op 22 oktober 2018

jammer maar het hotel heeft een niet echt gevoel, van niet mooi, niet elegant, niet reëel.
Ook het zicht naar de haven was een zicht naar het oud stokkige gebouw. Zicht naar buiten is geblindeerd gezien het onmooie zicht naar het gebouw, maar toch moet ik daar meer voor betalen. Jammer maar de slechtste keuze van de voorbije week. Het ontbijt was in orde maar ook niet het beste. Voor mij geen aanrader.

Datum van verblijf: oktober 2018
GeneralManager_Romeo, Direttore generale van Romeo Napoli, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 oktober 2018

Dear EduardR213,
first of all, we would like to thank you for your feedback on your stay at the Romeo hotel.
We are sorry to hear about the impression you had on the room and its view; but please allow us to say that the view depends on the room category booked.
We hope to have you again as our guest for suggesting you a room category on a high floor, so to offer you the best comfort.
Best regards.

Beoordeeld op 11 september 2018

Soms was de bediening wat te weinig "gezellig"zoals bij het ontbijt steeds bij iedere bestelling naar je kamer nummer vragen. En extra kosten berekenen als je naast het ontbijt van 30 euro pp ook nog van de kaas en de vleeswaren wilde nemen. Overbodig en veel te duur mijns inziens.Zwembad deel vond ik ook niet erg uitnodigend.

Datum van verblijf: september 2018
GeneralManager_Romeo, Direttore generale van Romeo Napoli, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 september 2018

Dear judith669,
thank you for sharing your review with the online community. We are sorry to read your comments about the service and we shared your experience with our Managers. We do normally pride ourselves on providing an excellent service and please accept our sincere apologies if you did not feel this was received. We look forward to welcoming you back. Best regards.

Beoordeeld op 2 juli 2018

Prima hotel, vriendelijk personeel en een goede lokatie ten opzichte van het centrum van Napels. De prijs- kwaliteit kon iets beter, aangezien het hotel behoorlijk aan de prijs was. Het vriendelijke personeel maakten echter veel goed.

Datum van verblijf: juli 2018
GeneralManager_Romeo, Direttore generale van Romeo Napoli, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 juli 2018

Dear Lex B,
thank you for sharing your review on Tripadvisor. We are pleased to read that you appreciated your “Romeo Experience”. Our guests’ satisfaction is our mission! We will look forward to your hopeful return soon. Best regards.

Beoordeeld op 6 juni 2018 via mobiele applicatie

Wat een heerlijk hotel op een goede lokatie! Mooie kamers en een prachtig dakterras met zwembad. Schitterend uitzicht op de haven! Een aanrader, zo midden in de stad! Tevens zeer goede bediening vanuit de receptie.

Datum van verblijf: juni 2018
GeneralManager_Romeo, Direttore generale van Romeo Napoli, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 juni 2018

Dear Kees t,
thank you for sharing your review on Tripadvisor. We are glad that your stay at Romeo hotel was pleasant, comfortable and that you recommend it! We will look forward to your hopeful return soon. Best regards.

Beoordeeld op 14 mei 2018

Ons verblijf was erg aangenaam. Het weer viel tegen, maar het zwembad was lekker warm tot groot genoegen van onze dochter. Het ontbijt was heerlijk (goede mozzarella, lekkere yoghurtjes, goed brood). We hadden een hoekkamer. Deze kamer was goed ingedeeld met een hele ruime badkamer en de fijne bedden. De entree doet wat raar aan, maar zwembad, ontbijt en zitjes zijn boven. Daar hangt een fijne sfeer. Het personeel is erg vriendelijk. Het eten in het restaurant beneden is erg goed.

Datum van verblijf: mei 2018
GeneralManager_Romeo, Direttore generale van Romeo Napoli, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 mei 2018

Dear Halina S,
thank you for sharing your review with the online community. To know that we were able to meet with your expectations is so rewarding and makes us very proud. On behalf of the entire team we would like to thank you for choosing the Romeo hotel for your stay and we will look forward to your hopeful return soon. Best regards.