judith669

mooi modern hotel, vriendelijke bediening en redelijke locatie

Beoordeling van Romeo Napoli
4,0 van 5 bollen11 sep 2018 beoordeeld
Soms was de bediening wat te weinig "gezellig"zoals bij het ontbijt steeds bij iedere bestelling naar je kamer nummer vragen. En extra kosten berekenen als je naast het ontbijt van 30 euro pp ook nog van de kaas en de vleeswaren wilde nemen. Overbodig en veel te duur mijns inziens.Zwembad deel vond ik ook niet erg uitnodigend.
Datum van verblijf: september 2018
Reistype: Bezocht met een partner
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
3,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 13 sep 2018
Dear judith669,
thank you for sharing your review with the online community. We are sorry to read your comments about the service and we shared your experience with our Managers. We do normally pride ourselves on providing an excellent service and please accept our sincere apologies if you did not feel this was received. We look forward to welcoming you back. Best regards.
  • Hotel Website
  • Booking.com
1.3 km van Romeo Napoli
Meer hotels in Napels bekijken
Beoordeeld op 2 juli 2018

Prima hotel, vriendelijk personeel en een goede lokatie ten opzichte van het centrum van Napels. De prijs- kwaliteit kon iets beter, aangezien het hotel behoorlijk aan de prijs was. Het vriendelijke personeel maakten echter veel goed.

Datum van verblijf: juli 2018
GeneralManager_Romeo, Direttore generale van Romeo Napoli, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 juli 2018

Dear Lex B,
thank you for sharing your review on Tripadvisor. We are pleased to read that you appreciated your “Romeo Experience”. Our guests’ satisfaction is our mission! We will look forward to your hopeful return soon. Best regards.

Beoordeeld op 6 juni 2018 via mobiele applicatie

Wat een heerlijk hotel op een goede lokatie! Mooie kamers en een prachtig dakterras met zwembad. Schitterend uitzicht op de haven! Een aanrader, zo midden in de stad! Tevens zeer goede bediening vanuit de receptie.

Datum van verblijf: juni 2018
GeneralManager_Romeo, Direttore generale van Romeo Napoli, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 juni 2018

Dear Kees t,
thank you for sharing your review on Tripadvisor. We are glad that your stay at Romeo hotel was pleasant, comfortable and that you recommend it! We will look forward to your hopeful return soon. Best regards.

Beoordeeld op 14 mei 2018

Ons verblijf was erg aangenaam. Het weer viel tegen, maar het zwembad was lekker warm tot groot genoegen van onze dochter. Het ontbijt was heerlijk (goede mozzarella, lekkere yoghurtjes, goed brood). We hadden een hoekkamer. Deze kamer was goed ingedeeld met een hele ruime badkamer en de fijne bedden. De entree doet wat raar aan, maar zwembad, ontbijt en zitjes zijn boven. Daar hangt een fijne sfeer. Het personeel is erg vriendelijk. Het eten in het restaurant beneden is erg goed.

Datum van verblijf: mei 2018
GeneralManager_Romeo, Direttore generale van Romeo Napoli, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 mei 2018

Dear Halina S,
thank you for sharing your review with the online community. To know that we were able to meet with your expectations is so rewarding and makes us very proud. On behalf of the entire team we would like to thank you for choosing the Romeo hotel for your stay and we will look forward to your hopeful return soon. Best regards.

Beoordeeld op 10 mei 2017

Hoe zou u uw algemene ervaring beschrijven?
Goed hotel. We hebben erg goed gegeten in het restaurant op de bovenste etage. En ook het restaurant beneden was erg goed. Het uitzicht aan de zeekant is geweldig. Aan de stadskant wat minder. Het buitenzwembad/jacuzzi is echt super ook als het wat kouder is kan je genieten van het zwembad met uitzicht op de haven, Versuvius en Capri. Het personeel was erg behulpzaam en gaf goede informatie. De ligging van het hotel is goed. tegenover de haven om naar capri te gaan. 5 minuten van de metro die direct naar het hoofdstation gaat (Pompei/versuvius). Op loop afstand van het oude centrum, spaanse wijk de boulevard etc...

Datum van verblijf: mei 2017
GeneralManager_Romeo, Direttore generale van Romeo Napoli, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 mei 2017

Dear John H,
Thank you so much for your positive feedback about your stay in Naples. It's a pleasure to read that you really enjoyed your experience at Romeo hotel and we are proud to read your words about our delicious cuisine, our 5 star service and our beautiful outdoor pool with stunning panoramic views. We hope to welcoming you again at our property.
Best regards

Beoordeeld op 31 maart 2017

De haven heeft de naam niet de beste buurt van Napels te zijn, maar het deel waar hotel Romeo ligt, is pico bello in orde. Direct bij de veerhaven, kun je prima op de boot stappen naar Capri of een andere mooie bestemming. En binnen enkele minuten ben je in hartje Napels.

Wat ons vooral opviel was de perfecte service van alle medewerkers van dit hotel. Of je een drankje wilde in de bar, informatie aan de balie of een vraag had aan de poetsdames, allemaal waren ze even behulpzaam en spraken ze goed Engels.

Een aparte vermelding verdienen de beide restaurants. Het sushi-restaurant bij de bar is veel meer dan dat. Het is een allround Japanner, met een uitstekende kwaliteit. Restaurant Il Commandante op de 10e verdieping is hors categorie. Ze hebben één Michelinster, maar verdienen er minimaal twee en eigenlijk direct drie. Wat een verfijning en wat een smaken!

Een hotel om zeker naar terug te gaan!

Datum van verblijf: maart 2017
GeneralManager_Romeo, Direttore generale van Romeo Napoli, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 april 2017

Dear JosHessels,
Thank you so much for your kind words and for taking the time to leave such a positive review on your recent stay with us. We are delighted to hear that you really enjoyed your experience at Romeo hotel and that you loved our delicious food, our our team’s great service and the great comfort of the hotel.
We hope to see you again very soon
Our warmest regards.