Word beloond met One Key
Word beloond met One Key
LucV1966
Blankenberge, België

goed hotel in centrum van Napels

Beoordeling van Hotel Palazzo Decumani
4,0 van 5 bollen17 jul 2018 beoordeeld
Het was een ruime kamer met een degelijk ontbijt zeker naar Italiaanse normen.
Heel vriendelijk personeel dat je helpt bij het vinden van typische restaurantjes waar het niet vol zit met toeristen.
Wel was er soms wel een probleem met het verkrijgen van de badbenodigdheden wat niet steeds werd aangevuld.
Wel was zowel personeel in ontbijtruimte en receptie altijd heel hulpvaardig.
Datum van verblijf: juni 2018
Reistype: Bezocht met vrienden
4,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • BBIT
  • ZenHotels.com
8.1 km van Hotel Palazzo Decumani
Meer hotels in Napels bekijken
Beoordeeld op 12 maart 2017 via mobiele applicatie

De ligging midden in het centrum op 100 meter van de Spaccanapoli en op slechts enkele minuten lopen van de belangrijkste bezienswaardigheden, is uniek.
Een oase van rust in het drukke Napels.
De ontvangst is hartelijk en de kamers zijn ruim, rustiek aangekleed, hebben een grote badkamer en zijn van alle faciliteiten voorzien.
Het ontbijt is ruim voldoende o.a. roerei met spek, 2 soorten charcuterie, 2 soorten kaas, diverse taarten, vruchtensappen,
bosbessen, fruit, etc.
Bij het inchecken ontvangt u een bon voor een welkomstdrankje
met een hapje 's avonds in de bar.
De bar is echter, zoals alle hotelbars, duur. Twee glazen wijn voor € 18,00 !
De receptie is vriendelijk en spreekt goed Engels.
Men kan ook bemiddelen in het organiseren van diverse excursies.

Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 8 februari 2017

En heerlijk klein hotel in de oude stad. Heerlijke rustige kamers waarvan velen met uitzicht op het kleine pleintje voor het hotel met het chaotische dagelijkse leven. Maar geen lawaai. Dus heerlijk rustig slapen ook als het raam open staat. Vriendelijke service en een heerlijk welkomstdrankje. Het ontbijt is in een kleine ruimte en daardoor wel wat beperkt. Maar voor Italiaanse begrippen ruim van aanbod. Voor ons zou het iets uitgebreider mogen zijn. Zoals wel verse sinaasappelsap. Maar een hele goede keus voor een verblijf van een paar dagen.

Datum van verblijf: februari 2017
Beoordeeld op 19 november 2016

Perfecte hotel in hartje van het oude centrum. Goede uitvalsbasis om die oude stad te verkennen. Helaas was de ontbijt en ontbijtzaal wat klein/beperkt, maar kamer en de rest waren top. Een aanrader voor Napels bezoek.

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 25 oktober 2016

Zeer goed hotel midden in de historische binnenstad. Mooie schone kamers, ook ruim genoeg, voorzien van kluis en minibar. Ontbijt is eenvoudig maar goed. personeel is vriendelijk.
Het uitzicht vanuit de kamer was niet geweldig maar ja....je zit in de binnenstad. Ik heb genoten van het verblijf. Ook toen ik na de reis nog vragen had over de rekening werd ik netjes te woord gestaan.
Absolute aanrader dus.

Datum van verblijf: oktober 2016
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 23 september 2016 via mobiele applicatie

Het hotel bevindt zich in de oude centrum, dichtbij Duomo, St. Clara en veel gezellige pleintjes, cafe's en restaurants. Meerdere verdiepingen zijn goed bereikbaar met een lift. Op de BG bevindt zich een bar, lounge en een ontbijt ruimte. Het ontbijt is goed verzorgd, met gevarieerd aanbod. Er zijn voldoende zitplaatsen. De koffie en/of thee worden naar ieders smaak gemaakt.
Onze kamer was aan de kleine kant, er was niet voldoende ruimte om de koffers uit te stalen. Het bed was groot maar het matras veel te dun en dis hard. De badkamer was ruim met zeer ruime (sic!) douche. Helaas vanuit de doucheafvoer kwam regelmatig een riool stank.
Alle middelen tbv persoonlijke verzorging waren aanwezig.
De kamer was schoon. Zeker een goed hotel in Napoli!

Datum van verblijf: september 2016