Beoordeeld op 8 februari 2017

En heerlijk klein hotel in de oude stad. Heerlijke rustige kamers waarvan velen met uitzicht op het kleine pleintje voor het hotel met het chaotische dagelijkse leven. Maar geen lawaai. Dus heerlijk rustig slapen ook als het raam open staat. Vriendelijke service en een heerlijk welkomstdrankje. Het ontbijt is in een kleine ruimte en daardoor wel wat beperkt. Maar voor Italiaanse begrippen ruim van aanbod. Voor ons zou het iets uitgebreider mogen zijn. Zoals wel verse sinaasappelsap. Maar een hele goede keus voor een verblijf van een paar dagen.

• Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 19 november 2016

Perfecte hotel in hartje van het oude centrum. Goede uitvalsbasis om die oude stad te verkennen. Helaas was de ontbijt en ontbijtzaal wat klein/beperkt, maar kamer en de rest waren top. Een aanrader voor Napels bezoek.

• Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 25 oktober 2016

Zeer goed hotel midden in de historische binnenstad. Mooie schone kamers, ook ruim genoeg, voorzien van kluis en minibar. Ontbijt is eenvoudig maar goed. personeel is vriendelijk.
Het uitzicht vanuit de kamer was niet geweldig maar ja....je zit in de binnenstad. Ik heb genoten van het verblijf. Ook toen ik na de reis nog vragen had over de rekening werd ik netjes te woord gestaan.
Absolute aanrader dus.

• Verbleef: oktober 2016, reisde alleen
Beoordeeld op 23 september 2016 via mobiele applicatie

Het hotel bevindt zich in de oude centrum, dichtbij Duomo, St. Clara en veel gezellige pleintjes, cafe's en restaurants. Meerdere verdiepingen zijn goed bereikbaar met een lift. Op de BG bevindt zich een bar, lounge en een ontbijt ruimte. Het ontbijt is goed verzorgd, met gevarieerd aanbod. Er zijn voldoende zitplaatsen. De koffie en/of thee worden naar ieders smaak gemaakt.
Onze kamer was aan de kleine kant, er was niet voldoende ruimte om de koffers uit te stalen. Het bed was groot maar het matras veel te dun en dis hard. De badkamer was ruim met zeer ruime (sic!) douche. Helaas vanuit de doucheafvoer kwam regelmatig een riool stank.
Alle middelen tbv persoonlijke verzorging waren aanwezig.
De kamer was schoon. Zeker een goed hotel in Napoli!

Verbleef: september 2016, reisde met vrienden
Beoordeeld op 22 augustus 2016

Prachtig gerenoveerd palazzo in het hart van de Napolitaanse oude stad : je draait de hoek om en bent in het centrum van de prachtigste kerken, kloosters en kerst kribbe ateliers. Fantastische restaurants en gelateria's, de warme volkse sfeer overdag en 's avonds : een voltreffer. Het personeel is super vriendelijk en de barman een aperol kunstenaar.

Kamertip: alle ramen zijn dubbel geïsoleerd en de airco is super stil
  • Verbleef: juli 2016, reisde met een partner