417 US$
366 US$
Besparingsmelding! 27% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 27% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 500 US$ per nacht.

522 US$
480 US$
Grand Hotel Capodimonte(Sorrento)
348 US$
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 391 US$ per nacht.

Grand Hotel Royal(Sorrento)
619 US$
333 US$
304 US$
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 348 US$ per nacht.

Grand Hotel Ambasciatori(Sorrento)
Hotel Belair(Sorrento)
461 US$
358 US$
Besparingsmelding! 23% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 23% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 466 US$ per nacht.

826 US$
779 US$
28 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel Girasole was een zeer aangenaam hotel. De 'hoofd'bazin van het hotel was een schattig en heel lief mevrouwtje die elk moment klaar stond je te helpen en je verhalen te horen. Daarnaast was alles altijd super super proper, van de gangen tot de slaapkamer, van de slaapkamer tot de tuin en het zwembad. Alles blinkt letterlijk. Het ontbijt was zeer uitgebreid met veel zelfgemaakte cakes en koeken, heerlijk! Voor mij is dit geen drie sterren hotel maar een viersterren zeker waard!!!!

Verbleef: juli 2016, reisde met vrienden
1 juli 2015 beoordeeld

Hotel Girasole is een pareltje. Mijn vriendin en ik verbleven hier eind juni voor 7 dagen en we hebben van elk moment genoten. Het hotel is kraaknet en het personeel is erg warm en vriendelijk in de omgang. De kamers zijn vrij klassiek, maar erg charmant. Het uitzicht over de baai van Napels aan de tuinzijde is werkelijk adembenemend. Ontbijten op het terras tussen de citroen- en sinaasappelbomen geeft een echt vakantiegevoel. Het diner bestaat uit 3 gangen, waarbij je per gang een keuze kunt maken uit verschillende smakelijke Italiaanse gerechten. Met allergieën of vegetariërs wordt op vraag prima rekening gehouden. Voor €8 geniet je van een fles heerlijke huiswijn. Het zwembad is een zalige en mooie plek met een bar waar je drankjes en een heel betaalbare lunch kunt bestellen. Je kunt gratis gebruik maken van de Wi-Fi in het hotel. De ligging van het hotel is uitstekend; 15 à 20 minuten wandelen naar het centrum van Sorrento en op wandelafstand van het station van waaruit je Pompei en Napels kunt bereiken. In het centrum ligt de haven van waaruit je de Amalfikust en het eiland Capri kunt verkennen. Het enige minpunt was het moment waarop we terug naar huis moesten keren... Als we ooit terug naar de baai van Napels reizen, wordt het ongetwijfeld opnieuw dit hotel!

Kamertip: Kies een kamer aan de tuinzijde. Je betaalt meer, maar je hebt last van het drukke verkeer op de Corsa Italia en je geniet vanop je terras van een adembenemend uitzicht over de baai van Napels.
  • Verbleef: juni 2015, reisde met een partner
21 augustus 2009 beoordeeld

Zijn net terug van 14 daags verblijf in dit hotel, en het is een aanrader. Heel proper, word uitgebaad door één familie, en dat voel je ook aan de gezellige sfeer. Kamers zijn sober, maar heel proper en er is constant airco, Zwembad is groot en over de middag zijn er lekkere pasta's en salades te verkrijgen voor 5 à 6 euro. Het enige nadeel is dat het op de drukke invalsweg naar t'centrum ligt, dus reserveer je best kamer tuinzijde. Tot aan het centrum is wel kwartiertje stappen. Kortom, wij gaan zeker terug!! Supervakantie gehad.

• Verbleef: juli 2009, reisde met een partner
4 dagen geleden beoordeeld via mobiele applicatie