Hotel Girasole
505 US$
652 US$
285 US$
Besparingsmelding! 26% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 26% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 386 US$ per nacht.

Grand Hotel Royal(Sorrento)
540 US$
257 US$
Besparingsmelding! 38% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 38% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 415 US$ per nacht.

Hotel Central(Sorrento)
352 US$
263 US$
446 US$
424 US$
354 US$
323 US$
Besparingsmelding! 27% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 27% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 445 US$ per nacht.

531 US$
516 US$
Besparingsmelding! 32% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 32% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 761 US$ per nacht.

96 US$
  • Zwembad
492 US$
403 US$
Hilton
  • Zwembad
1 juli 2015 beoordeeld

Hotel Girasole is een pareltje. Mijn vriendin en ik verbleven hier eind juni voor 7 dagen en we hebben van elk moment genoten. Het hotel is kraaknet en het personeel is erg warm en vriendelijk in de omgang. De kamers zijn vrij klassiek, maar erg charmant. Het uitzicht over de baai van Napels aan de tuinzijde is werkelijk adembenemend. Ontbijten op het terras tussen de citroen- en sinaasappelbomen geeft een echt vakantiegevoel. Het diner bestaat uit 3 gangen, waarbij je per gang een keuze kunt maken uit verschillende smakelijke Italiaanse gerechten. Met allergieën of vegetariërs wordt op vraag prima rekening gehouden. Voor €8 geniet je van een fles heerlijke huiswijn. Het zwembad is een zalige en mooie plek met een bar waar je drankjes en een heel betaalbare lunch kunt bestellen. Je kunt gratis gebruik maken van de Wi-Fi in het hotel. De ligging van het hotel is uitstekend; 15 à 20 minuten wandelen naar het centrum van Sorrento en op wandelafstand van het station van waaruit je Pompei en Napels kunt bereiken. In het centrum ligt de haven van waaruit je de Amalfikust en het eiland Capri kunt verkennen. Het enige minpunt was het moment waarop we terug naar huis moesten keren... Als we ooit terug naar de baai van Napels reizen, wordt het ongetwijfeld opnieuw dit hotel!

Kamertip: Kies een kamer aan de tuinzijde. Je betaalt meer, maar je hebt last van het drukke verkeer op de Corsa Italia en je geniet vanop je terras van een adembenemend uitzicht over de baai van Napels.
  • Verbleef: juni 2015, reisde met een partner
21 augustus 2009 beoordeeld

Zijn net terug van 14 daags verblijf in dit hotel, en het is een aanrader. Heel proper, word uitgebaad door één familie, en dat voel je ook aan de gezellige sfeer. Kamers zijn sober, maar heel proper en er is constant airco, Zwembad is groot en over de middag zijn er lekkere pasta's en salades te verkrijgen voor 5 à 6 euro. Het enige nadeel is dat het op de drukke invalsweg naar t'centrum ligt, dus reserveer je best kamer tuinzijde. Tot aan het centrum is wel kwartiertje stappen. Kortom, wij gaan zeker terug!! Supervakantie gehad.

• Verbleef: juli 2009, reisde met een partner
4 weken geleden beoordeeld