Hotel Girasole
535 US$
277 US$
Besparingsmelding! 21% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 21% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 351 US$ per nacht.

389 US$
Besparingsmelding! 22% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 22% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 497 US$ per nacht.

Grand Hotel Royal(Sorrento)
540 US$
Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 659 US$ per nacht.

Hotel Belair(Sorrento)
505 US$
490 US$
445 US$
425 US$
  • Gratis parkeren
Hotel La Vue D'Or(Sorrento)(Heel veel waar voor je geld!)
272 US$
249 US$
Besparingsmelding! 20% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 20% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 313 US$ per nacht.

531 US$
515 US$
Orbitz.com
Besparingsmelding! 21% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 21% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 655 US$ per nacht.

492 US$
404 US$
Priceline
  • Zwembad
Ulisse Deluxe Hostel(Sorrento)(Heel veel waar voor je geld!)
226 US$
Cancelon
  • Bar/lounge
Grand Hotel Ambasciatori(Sorrento)
1.104 US$
TripAdvisor
21 augustus 2009 beoordeeld

Zijn net terug van 14 daags verblijf in dit hotel, en het is een aanrader. Heel proper, word uitgebaad door één familie, en dat voel je ook aan de gezellige sfeer. Kamers zijn sober, maar heel proper en er is constant airco, Zwembad is groot en over de middag zijn er lekkere pasta's en salades te verkrijgen voor 5 à 6 euro. Het enige nadeel is dat het op de drukke invalsweg naar t'centrum ligt, dus reserveer je best kamer tuinzijde. Tot aan het centrum is wel kwartiertje stappen. Kortom, wij gaan zeker terug!! Supervakantie gehad.

• Verbleef: juli 2009, reisde met een partner
4 weken geleden beoordeeld