Vio.com
ZenHotels.com
Trip.com
Beoordeeld op 20 april 2016

uitstekend hotel, goede ligging(een 10-tal minuten tot de piazza, vanwaar alle bussen vertrekkend,) vriendelijk en behulpzaam personeel, ze behandelen je als familie en niet als kamer 102! Onvoorstelbaar rijk buffel bij het ontbijt Aan de receptie verdienen vooral Marie-Hélène en Simona een pluim. In de badkamer werden dagelijks!! de gebruikte handdoeken ververst. Indien er groepen zijn wordt er 's avonds gekookt en kun je mee-eten aan een zeer democratische prijs. In de nabijheid (50m) is er een fantastisch restaurant "il ritrovo"
HET IS EEN ABSOLUTE AANRADER!

Kamertip: straatkant is rumoerig omdat er de corso Italia doorloopt;maar de achterzijde of zijkant is perfect.
Datum van verblijf: april 2016
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 11 oktober 2015

Een goede prijs-kwaliteitsverhouding, zeer vriendelijk personeel, zeer verzorgd ontbijtbuffet en aangenaam vertoeven aan het zwembad met bar en mogelijkheid tot snacks. Ook zeer handig privé-parking aan hotel (wel betalend).

Kamertip: Kies een comfortkamer aan de achterzijde van het hotel, rustiger
Datum van verblijf: oktober 2015
  • Reistype: Reisde met vrienden
Beoordeeld op 18 oktober 2014

Kamers achteraan met prachtig zicht op de baai van Napels en de Vesuvius,zeer rustig.Zeer goed kontakt met de eigenaars geen vraag was er een te veel.Het ontbijt was subliem en de bediening eveneens.De roomservice was perfect.Familie Matton en Cnockaert

Kamertip: ligging achteraan is fantastisch
Datum van verblijf: oktober 2014
  • Reistype: Reisde met vrienden
GardeniaMagali, Responsabile reception van Comfort Hotel Gardenia Sorrento Coast, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 december 2014

Dear guests from Belgium ,
We can only write "GRAZIE" for your kind words about Hotel Gardenia.
The entire staff thanks you for all that you have highlighted. This makes us happy and makes us work with new energy.
We are happy that you have appreciated your room (a superior sea view) overlooking our swimming pool and sunbath with a beautiful view of the Vesuvius and the bay of Naples and all the services offered by our hotel like our buffet breakfast.
We are very satisfied that we have contributed in making unforgettable your holiday in Sorrento We hope to welcome you again a day at Gardenia.
Arrivederci to you 4.

Beoordeeld op 23 november 2012

Goed gelegen op 15 kwartiertje stappen van het historische centrum van Sorrento. Eet- en drankgelegenheden en winkels rondom het hotel. Aan redelijk drukke invalsweg, maar door de geluidsdichte kamers heb je daar geen last van. Eigen (betaal-)parking, wat in Sorrento heel handig (of nodig) is als je met de wagen bent.
Zwembad en zonneterras achter het hotel gedeeld met naburig Hotel Central. Ook nog zonneterras op het dak.
Uitgebreid en lekker ontbijtbuffet met fruit uit eigen tuin en zelfgebakken zoetigheden. Geen restaurant (alleen voor groepen).
Vriendelijke service. WIFI gratis in de receptie/lobby/bar. De klassiek ingerichte kamers beschikken over dubbel bed, nachtkastjes, bureau met stoel en kleerkast, minibar en kluisje. Badkamer met douche, toilet, bidet, lavabo en haardroger. Ook toiletprodukten aanwezig (douchegel ruikt lekker naar appelsienen). Kamers aan de achterkant en iets hoger gelegen hebben zicht op zee (beperkt).
Ideaal hotel voor wie van een familiale sfeer met een goeie service houdt. De eigenaars zijn meestal aanwezig en stellenalles in het werk om het u naar uw zin te maken.
Sorrento ligt centraal tussen Napels en Salerno zodat het de ideale uitvalsbasis is om zowel de archeologische sites in de Golf van Napels (Pompei, Herculaneum, Oplontis,...) als de Amalfitaanse Kust (Positano, Amalfi,...) te ontdekken. Tevens kortste bootbverbinding naar Capri.

Kamertip: Achterkant en zo hoog mogelijk.
Datum van verblijf: november 2012
Beoordeeld op 23 augustus 2012

Een familiaal, net hotelletje met zeer vriendelijk personeel en een vrij uitgebreid ontbijt. Een mooi verwarmd zwembad, tof voor de kinderen. Minpunten: hotel gelegen aan een drukke straat en wandelafstand centrum en strand.

Datum van verblijf: augustus 2012