“Hemel op aarde !!!!!!”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 7 websites!
Villa Oriana Relais
Beoordeeld als nr. 2 van 100 hotels in Sorrento
29 september 2016 beoordeeld

Een echte hemel op aarde !!!
We verbleven hier van 23 tot 26 juli 2016.
Bij aankomst geweldige ontvangst van Lisa met een heerlijk vers citroen limonade en een heel lekker stuk chocolade cake. Allemaal zelfgemaakt door de bijzonder vriendelijke eigenares Maria (zie foto hierbij gevoegd).
Maria zorgt elke morgen voor een heerlijk ontbijt. Alles vers en veel uit de tuin. De tomaten zijn heerlijk, elke dag verse mozzarella, maar vooral Maria bakt elke morgen heerlijke taarten en cakes (zie bijgevoegde foto's) De eerste 2 dagen was er ook een lekkere quiche.
Het ontbijt wordt geserveerd op een heel leuk terras met adembenemend uitzicht.
B&B ligt afgelegen maar zij hebben pick up overeenkomst met enkele restaurants.
Zo bezochten we Marameo en Donna Sofia. De derde avond naar Delfino zonder pick up . Taxi genomen, die wel erg duur was. Zie mijn restaurant beoordelingen.
Kortom dit is een super B&B, waar ik met heel veel plezier terug naar toe zou gaan.
De vriendelijkheid en behulpzaamheid die je daar krijgt, maak je zelden mee.
Het was de beste plaats die we bezochten tijdens onze verkenning van de Amalfi kust.
Maria, moest je dit lezen, nogmaals dank voor alles :-) en we komen zeker en vast terug

• Verbleef: Juli, 2016, reisde met een partner
villaorianarelais, Responsabile relazioni pubbliche van Villa Oriana Relais, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 oktober 2016

Dear Brigitte,

it was amazing to read your words and host you at Villa Oriana Relais...We thank you very much for your stay and for your comment. Of course it is a pleasure you could see the passion we have for our job. We hope to see you again.

Thank you for the pictures :)

14 juni 2016 beoordeeld

Villa Oriana Relais is een aanrader. Super vriendelijke staff en personeel, hier voel je je pas echt gast.
Elke morgen een geweldig ontbijt met verse producten en taarten, cakes etc. allemaal door Maria zelf gebakken. Werkelijk super!!!

Kamertip: Alle kamers zijn prima.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Mei, 2016, reisde met vrienden
villaorianarelais, Responsabile relazioni con la clientela van Villa Oriana Relais, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 juli 2016

Thank you very much for this super review!!!

Hope to see you soon. Arrivederci!

17 augustus 2015 beoordeeld

Als je in dit hotel logeert word je totaal verwend op alle gebied. Zeer vriendelijke staff, een prachtig uitzicht en een heerlijk ontbijt. Ik wil dan ook aan iedereen die naar Sorrenta gaat dit hotel aanbevelen.

• Verbleef: Juli, 2015, reisde met familie
villaorianarelais, Responsabile relazioni con la clientela van Villa Oriana Relais, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 mei 2016

Wir freuen uns, Sie wieder zu hosten.

Vielen Dank für Ihre netten Worte . Ihre Meinung uns helfen, immer unser Bestes zu tun.

Ciao!

23 oktober 2017 beoordeeld

• Verbleef: Oktober, 2017, reisde met familie
20 oktober 2017 beoordeeld

• Verbleef: Oktober, 2017, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Sorrento bekeken
op 2,3 km afstand
Best Western Hotel La Solara Sorrento
op 0,8 km afstand
Grand Hotel De La Ville Sorrento
Prijzen weergeven

In Villa Oriana Relais geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Villa Oriana Relais

Adres: Via Privata Rubinacci 1, 80067, Sorrento, Italië
Telefoonnummer:
Locatie: Italië > Campania > Provincie Napels > Sorrento
Voorzieningen:
Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Roomservice Shuttlebusservice Suites Zwembad Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Nr. 6 romantisch hotel in Sorrento
Nr. 9 familiehotel in Sorrento
Nr. 11 zakenhotel in Sorrento
Prijsklasse: 115 € - 643 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Villa Oriana Relais 3*
Aantal kamers: 16
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Hotels.com, Expedia, HostelWorld, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Villa Oriana Relais met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Villa Oriana Relais Hotel Sorrento

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?