Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Beoordeeld op 17 april 2015

Zeer nette kamer, in een rustige straat in het centrum van Sorrento. Uitgebreid ontbijt met fantastisch zicht op de zee. Het zwembad is niet al te groot, maar mooi en goed verzorgd. Ideale uitvalsbasis voor uitstappen in de omgeving.

Datum van verblijf: april 2015
ALACA, Responsabile relazioni pubbliche van Hotel Regina Sorrento, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 april 2015

Dear Valued Guests,

We have received your good comments on our hotel and we want to thank you for spending your time to write them on Trip Advisor.

We are very pleased you had a dream of a vacation in Hotel Regina and we really hope to give you another opportunity to "dream" by coming and staying by us once again.

We profit of the occasion to send you our best regards.

HOTEL REGINA SORRENTO

Beoordeeld op 10 november 2014

Het is een prettig hotel niet te ver van het centrum van Sorrento.Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.
De kamers en badkamers zijn schoon.
Het enige wat wij 65 +ers vinden is het ontbreken van twinbeds en wat zachter matrassen.

Datum van verblijf: november 2014
Alaca hotels, Proprietario van Hotel Regina Sorrento, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juli 2023

Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!
Looking forward having you back at Hotel Regina, we remain at your complete disposal for any further information.

Beoordeeld op 28 augustus 2013

Hotel Regina is centraal gelegen, vlakbij de haven, het centrum en het strand. Het personeel en de volledige staf zijn zeer vriendelijk en attent. Het ontbijt met zicht op de Vesuvius is prachtig! Wij kunnen het iedereen aanraden!!!

Datum van verblijf: augustus 2013

Beoordeeld op 27 augustus 2013

Dit hotel is ons heel goed bevallen. Heel vriendelijke en behulpzaam en attent personeel op alle gebieden. De ligging vlak bij het centrum maar in een rustige doodlopende straat is ook een pluspunt. Dit hotel is interessant als je Sorrento en omgeving wenst te verkennen. Minder aan te raden als je naar een zwembad- of strandvakantie op zoek bent..

Datum van verblijf: augustus 2013

Beoordeeld op 5 juli 2013

Gastvrij familiehotel, centraal gelegen in het gezellige centrum van Sorrento en ook nabij de oude haven. Niet gemakkelijk te vinden maar wel meer dan de moeite waard.
We logeerden in kamer Capri, ruime schone kamer met fabelachtig uitzicht.
Superontbijt op buitenterras.
We komen hier zeker terug.

Datum van verblijf: juni 2013