5 personen bekijken dit hotel
Hotel Website
Hotels.com
Beoordeeld op 27 september 2015

Vriendelijk personeel. Een fles prosecco gratis gekregen voor mijn verjaardag. Prachtig uitzicht. Ontbijt was iets minder, maar ik vergelijk dan wel met de grote resorts in de caraiben. Het was allemaal lekker ( behalve hun croissants dan) maar de keuze was wat beperkt.

Datum van verblijf: september 2015
Tonino M, Direttore van Grand Hotel Royal, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 september 2015

Beste gasten,
Dank u voor uw beoordeling. Ik ben blij dat je had een aangenaam verblijf en dat u onze "Hoek van Paradijs" gewaardeerd.
Het was ons een groot genoegen om naar te kijken na u. Doen we trots op onze hoge niveau van service en zijn zeer toegewijd in het maken van elke gast verblijf zo speciaal mogelijk.
Ik hoop dat je zal terugkeren naar ons zeer binnenkort weer te zien. Aarzel dan niet om contact met ons als we u verder van dienst kunnen zijn, of helpen met een toekomstige boeking.
Hoogachtend

Beoordeeld op 12 september 2015

Super direkt aan zee,ongelooflijk uitzicht,prachtige tuin.
Dineren met zicht op zee,bij avond zeer romantisch.
Prachtig zwembad en prive lido aan zee met bar.
Uitstekend ontbijt en geweldige bediening.
Op een 100meter van de piazza tasso en de winkelstraat
Regelmatig thema diners en bbq met zicht op zee
Dit hotel heeft het gewoon,zou zeggen ,doen.

Datum van verblijf: augustus 2015
Tonino M, Direttore van Grand Hotel Royal, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 september 2015

Lieve gasten,
Hartelijk dank voor uw beoordeling. We zijn erg blij dat u een onvergetelijk verblijf bij ons hadden. De locatie, het uitzicht, het eten, de kamers, al onze diensten ... alles komt samen om ons hotel een hoekje van het paradijs te maken. Aandacht voor details en persoonlijke service zijn de fundamenten waarop we hebben opgebouwd, door de jaren heen, het succes van de "Royal" en, meer in het algemeen, van alle "Manniello Hotels". Onze Food and Beverage team weet hoe om te zorgen voor de gasten, van onze speciale gerechten van onze chef-kok bereid zijn om de individuele dienstverlening van onze obers. Alles is vers en gekookt in de tijd en dus de service is wenselijk dat dit onze eigenaardigheid. De kamers zijn allemaal zorgvuldig afgewerkt, voorbereid en gecontroleerd door onze huishoudster en netheid van het grootste belang. Wij willen u bedanken voor het feit dat al onze gasten van harte welkom en kijken uit naar het genoegen u te mogen verwelkomen in de toekomst weer, blijven wij tot uw beschikking voor verdere informatie of hulp die u nodig heeft.
Mijn hartelijke groeten

Beoordeeld op 3 juni 2015

Grand Hotel Royal is rustig maar toch zeer centraal gelegen. Het centrum met de vele winkeltjes en restaurants zijn op wandelafstand te bereiken. Prachtig zicht vanop het terras van het hotel. Je kan daar rustig genieten van het uitzicht met een glaasje. Mooi zwembad met ligstoelen maar je kan ook via een lift naar het privé ponton van het hotel aan zee waar je kan zonnen en in de zee zwemmen. Het ontbijt is uitstekend zeker voor Italië waar dit soms maar matig is. We hebben één maal diner genomen in het hotel en dat was voortreffelijk. De kamers zijn mooi met alle voorzieningen, heel proper. Aanrader zijn deze met zicht op zee waar je vooral vanop de hogere verdiepingen een prachtig uitzicht hebt over de baai van Napels en de Vesuvius. Kortom zeker een aanrader!

Kamertip: hogere kamers hebben mooier zeezicht
Datum van verblijf: mei 2015
  • Reistype: Reisde met vrienden
Tonino M, Direttore van Grand Hotel Royal, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 juni 2015

Beste gasten,
Ik was absoluut blij om uw feedback na uw recente verblijf bij ons in het Grand Hotel Royal lezen.
Sorrento is een van de meest bekende vakantiebestemming in Italië en de "Royal" is één van de meest gerenomeerde, unieke en exclusieve hotel in het centrum van de stad. Ik heb al doorgegeven aan uw vriendelijke woorden tot onze grote team. Ik hoop dat u ons weer snel zal toetreden.
Mijn beste wensen,
Reserveringen Manager

Beoordeeld op 14 juli 2014

Zeer mooi, proper hotel. Rustig maar toch centraal gelegen
Aan het hotel is een zwembad (ligstoelen met zonnedakje en mét matras) en met een lift kan je naar het privé-ponton beneden aan zee waar ligstoelen staan en waar je in zee kan zwemmen. Gratis (grote en zachte)handdoekservice.
Ruime, propere kamers.
Prachtige tuin.
Uitermate vriendelijk en behulpzaam personeel.
Harde hoofdkussens maar werd de dag erna direct opgelost door een zachter exemplaar.
Schitterend uitzicht op de baai van Napels en de Vesuvius
Uitgebreid en zeer lekker ontbijt => koud en warm buffet, dessertbuffet, live egg-cooking
Kleine minpunten : geen parasols aan het zwembad boven (wel aan het ponton beneden). Ontbijt is een mooie zaal met zicht op de tuin en de baai, maar is dus wel binnen.
Sorrento zelf is een pittoresk stadje met zeer veel winkels en restaurants.

Datum van verblijf: juli 2014
Tonino M, Direttore van Grand Hotel Royal, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 juli 2014

Beste Gasten,
Dank je wel voor deze geweldige reactie over uw laatste verblijf bij ons.
We willen graag geloven dat de Koninklijke moet een plek zijn waar alle gasten moeten echt het gevoel thuis te zijn.
Daarom heeft het personeel van het hotel aan het Koninklijk ingezogen met een oog voor detail en focus op niet alleen voldoen aan alle verwachtingen van de klant of eisen, maar meer dan hen.
De aandacht voor alle details, comfortabele bedden en kussens, exclusief restaurant en activiteit suggesties, zijn slechts enkele aspecten van ons dagelijks werk.
Nu, in het ontvangen van uw feedback, we begrijpen hoe lang was de weg, en uw woorden en deze beoordeling op Tripadvisor zijn ons te betalen voor al onze inspanningen, vanaf de receptie personeel, FB en huishoudelijke dienst, die op alle medewerkers die dagelijks vertrouwen in deze doel.
Mocht u ons willen opnieuw te bezoeken, laat het ons weten en wij zullen ervoor zorgen dat u een goede welkom terug naar Sorrento zal ontvangen.
Met vriendelijke groet

Beoordeeld op 9 juni 2014

Grand Hotel Royal Is centraal gelegen, stilte en rust wanneer je dit prefereert. Drukte en vertier op loopafstand. Het terras bied een van de mooiste uitzichten van Sorrento. Elke keer weer adembenemend! Kamers zijn ruim(begane grond) en fris. Klein terras was ok. Bedden mogen iets zachter. Een prachtig hotel.
Service op terras was prima en normaal van prijs. Ontbijt was voortreffelijk! Heerlijk van smaak.
Excursie naar Capri (erg duur op terras) en Amalfikust met privéchauffeur (32 E per uur) is een aanrader. (Autoservizi De Martino, kantoor in winkelstraat)
Kortom een van de mooiste reizen die we gemaakt hebben in Italië!
Grazie mille ;-)

Kamertip: De kamers op begane grond hebben geen uitzicht. Je kijkt tegen een heg. Je bent wel gegarandeerd van privacy. Wij waren zeer tevreden. Balkons aan voor en achterzijde kunnen hoog gelegen zijn. Niet geschikt voor ons aangezien we hoogtevrees hebben.
Datum van verblijf: mei 2014
Tonino M, Direttore van Grand Hotel Royal, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 juni 2014

Beste gasten,
Dank u dat u ons de kans om je zorgen over uw recente bezoek aan Sorrento en voor het proberen het Grand Hotel Royal.
Ook bedankt voor het delen van uw feedback, ik ben blij dat je gewaardeerd ons hotel, het prachtige uitzicht, onze "ontspannend" terras, de "fantastische" kamer, het ontbijt, en al onze faciliteiten.
We kijken ernaar uit u te verwelkomen terug in de niet al te verre toekomst en aarzel niet om contact met ons op elk moment als wij u van dienst kunnen zijn.