“Dikke aanrader, leuk zitten op het terras!”

AZZ! Italian Tavern - Sorrento
Reserveer een tafel
ma 27/9
20:00
Geclassificeerd als nr. 28 van 321 Restaurants in Sorrento
19 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt super lekker gegeten! Echt Italiaans eten, vriendelijke bediening, moeder en dochter met een kol die echt moeite doet voor je eten. Dikke aanrader, verwacht je niet voor deze locatie. Hier komen we vaker terug!

Datum van bezoek: augustus 2021
raffaele g, Proprietario van AZZ! Italian Tavern - Sorrento, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 augustus 2021

Thank you Emma!! :) You're adorable!! :*

29 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk authentiek Italiaans eten. Het personeel is vriendelijk, de wijn erg goed alsmede de sfeer. Je zit wel aan de drukke winkelstraat maar dat vind ik persoonlijk juist leuk.

Datum van bezoek: juni 2021
raffaele g, Proprietario van AZZ! Italian Tavern - Sorrento, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juli 2021

Geweldig :)

9 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Must go! Kleinschalige taverne, gerund door een Italiaanse familie. Heerlijk authentiek italiaans eten. Superaardige fijne en ontspannen mensen. Top bediening!

Datum van bezoek: juli 2021
raffaele g, Proprietario van AZZ! Italian Tavern - Sorrento, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 juli 2021

Wauw!!! Dankjeeeeee Holland. We wensen je het beste in het leven.
Raffaele e Famiglia

4 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Jammer van de table service.

Vanavond heerlijk gegeten met mijn vriendin. Ik heb de ravioli caprese gehad, mijn vriendin de penne all arrabbiata. Dessert erg verrassend. Samen een fles wijn gedronken, word aan tafel open gemaakt. De dame kreeg het kelnersmes niet in de kurk met als argument dat ze dat alleen thuis doet. Wat ik alleen jammer vond is dat ze €7 table service hiervoor vragen. Geen idee of dit gewoonlijk is, misschien omdat het in de hoofd-winkelstraat is. We hebben al meerdere restaurants gehad in Sorrento en dit is wel het eerste restaurant die dat vraagt.

Datum van bezoek: oktober 2020
raffaeleg691, Proprietario van AZZ! Italian Tavern - Sorrento, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 oktober 2020

Bedankt voor de leuke recensie en de leuke dingen die je hebt geschreven. Het spijt me dat u niet blij was dat u voor de dienst betaald had, wat in uw geval 7 € over het totaal of 10% is. De service- en dekkingstoeslag is gebruikelijk in Italië en in veel andere landen, waar u het niet op de rekening ziet, zit het verborgen in de kosten van elk gerecht.
vriendelijke groeten
Raffaele

7 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekend restaurant. Twee avonden heerlijk gegeten en super vriendelijke bediening. En dat voor een normale prijs! Top!

Datum van bezoek: september 2020

Reizigers die AZZ! Italian Tavern - Sorrento bekeken, bekeken ook

In AZZ! Italian Tavern - Sorrento geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.