“Goede luch”

za 28/11
20:00
Geclassificeerd als nr. 66 van 113 Restaurants in Amalfi
30 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere lunch voor een nette prijs. We hadden salade, ham en inktvisringen.
Goede en vriendelijke bediening

Datum van bezoek: september 2020

8 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij een bezoek aan amalfi bij deze tent op het terras terecht gekomen. Leuk om alle mensen die naar de bussen en boten gaan voorbij te zien komen. Als lunch hadden we de toast terminale ofwel club sandwich en tomaten salade. Allebei prima gerechten. Gezien de drukte was het wel even aandacht vragen van het personeel wat continu druk was.

Datum van bezoek: juli 2019
22 april 2019 beoordeeld

Voor we de boot terug opgaan vlug een drankje
Wel leuk : we kregen enkele stukjes pizza aangeboden bij ons drankje Aanrader !!

Datum van bezoek: april 2019
17 september 2017 beoordeeld

Wij hebben er een super lekkere lasagne gegeten en lekkere cocktails gedronken. De Lemon-Spritz is zeker een aanrader!
Vriendelijke bediening en een mooi uitzicht over de kust. Als we nog eens in de buurt zijn gaan we zeker nog eens langs!

Datum van bezoek: september 2017
25 juni 2017 beoordeeld

Zeer lekkere pasta gegeten met prima bediening. Leuk terras met zicht op de Amalfikust. Ik zou het zeker aanraden.

Datum van bezoek: mei 2017

Reizigers die Amalfi Terminal bekeken, bekeken ook

In Amalfi Terminal geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.