“Ontspannen plek maar kom vóór 20u.”
Beoordeling van MAUI RUSSAFA

Geclassificeerd als nr. 106 van 4.327 Restaurants in Valencia
Wijk: Russafa
Wijk: Russafa
18 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker ontspannen plek in een niet te drukke omgeving. Tapas kaart is overzichtelijk en wat je ook kiest, het is eigenlijk allemaal perfect. Laat je vooral adviseren door het personeel want ze willen ook best wel eens wat combineren voor je.

Datum van bezoek: augustus 2021

23 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een lekkere tapas! Kleine kaart maar smaakvol ! Patatas bravas a lacasa en de chicken Fingers zijn suuuuper lekker. Reserveren een must!

Datum van bezoek: juli 2021
21 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk en enthousiast personeel. Wanneer je hier bent sowieso 'fingers' en hun eigen gemaakte drankje 'vermut' proberen. Verder heerlijke tapas gegeten!

Datum van bezoek: december 2019
21 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke tapas gerechtjes met persoonlijke aandacht. Goede prijs - kwaliteit verhouding. Nog lekker met 14 graden buiten kunnen eten door een verwarmd terras!

Datum van bezoek: november 2019
15 oktober 2019 beoordeeld

Lekker gegeten voor een goedkope prijs! Wij zijn op een dinsdag geweest en het was lekker rustig, we hebben er lang gezeten. Ze spreken er niet goed engels maar doen hun best.

Datum van bezoek: oktober 2019

Reizigers die MAUI RUSSAFA bekeken, bekeken ook

Valencia, provincie Valencia

In MAUI RUSSAFA geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.