“Zou hier niet meer terugkomen!”
Beoordeling van La Pappardella

La Pappardella
Geclassificeerd als nr. 109 van 4.103 Restaurants in Valencia
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Diner, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: La Seu
15 maart 2020 beoordeeld

alle beoordelingen gelezen en ja dan ga je er heen, jammer hadden wij niet moeten doen, allereerst reserveer je voor 20.00 uur en dan kom je is alles dicht, om 20.05 gaat alles open met een chagrijnig gezicht (waarschijnlijk de eigenaar) en dan het licht aan, muziek op etc. Ja ik zou als eigenaar ietsjes eerder open gaan, heb je tijd om alles te regelen voordat er klanten komen maar dat is waarschijnlijk uit de tijd! wij hebben genomen: Carpaccio de carne vooraf (heel veel olie!)
en tartar de tono (zou zo uit een blikje gekomen zijn) en als hoofdgerecht de Ravioli Bufala en Ravioli ai citrici, alles met heeeeel veeeeel saus, jammer.
Ook de smaak is niets bijzonders, helaas.
Er wordt herhaaldelijk gezegd; home made, maar daar hebben wij onze twijfels over. ook plakt alles, de pepermolen de tafel etc. etc.
Misschien ietsjes eerder open gaan dan heb je ook tijs om een keertje de tafel en attributen te reinigen, maar voor ons hoeft het niet meer.

Datum van bezoek: maart 2020

4 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Beste Italiaan van Valencia, overheerlijke pasta op een terras met prachtige locatie. De bediening was super.

Datum van bezoek: februari 2020
SofiaDoyen, Director General van La Pappardella, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 februari 2020

Hi Toon W

Thanks for your opinion.

We are glad to know that you have enjoyed our food and terrace.

Greetings,

22 januari 2020 beoordeeld

Zeer goed restaurant heerlijke gerechten ook glutenvrije pasta ( echt uitzonderlijk) Zoals reeds eerder door gasten benadrukt de pasta vongole is zeer goed ook goed keuze aan wijn. En toch betaalbaar. dag 1 was rustig maar dag 2 (zaterdagavond) was zeer rumoering

Datum van bezoek: januari 2020
SofiaDoyen, Propietario van La Pappardella, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 januari 2020

Hi 151Willemn

Thanks for your opinion.

We are glad that you enjoyed the food and also the gluten-free food.

We hope you visit us again.

Regards,

22 november 2019 beoordeeld

Heerlijke pasta vongole op en heerlijke wijn. Goede prijs - kwaliteit verhouding. Zeker een aanrader.

Datum van bezoek: november 2019
SofiaDoyen, Propietario van La Pappardella, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 november 2019

Hi Fleur012

Thanks for your opinion.

We are glad that you enjoyed our pasta and wine.

See you soon.

Greetings,

21 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Italiaans restaurant (zonder pizza’s!)
Wel heerlijke andere Italiaanse gerechten. Ze maken hun pasta’s helemaal zelf/vers en dat proef je! Vult ook flink!

Datum van bezoek: november 2019
SofiaDoyen, Propietario van La Pappardella, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 november 2019

Hi GieSound

Thanks for your opinion.

We are pleased to know that you enjoyed our pasta.

We hope you visit us again soon.

A greeting,

Reizigers die La Pappardella bekeken, bekeken ook

Valencia, provincie Valencia

In La Pappardella geweest? Deel je ervaringen!