Vandaag geopend: 10:00 - 18:00

vanaf 102,92 US$
vanaf 62,43 US$
vanaf 31,73 US$
Beoordeeld op 14 maart 2020

In Nederland hebben we mooie aquaria alleen vonden wij dit nog wat beter. Alles ziet er verzorgd uit en is overzichtelijk ingedeeld.. Wanneer je ervan houdt is er ook een dolfijnenshow. Die hebben wij om principiële redenen niet bezocht.

Beoordeeld op 7 maart 2020 via mobiele applicatie

Als je Valencia bezoekt zou ik dit zeker op je to do lijst zetten. Park is mooi en duidelijk van opzet. Alles wat in de oceanen leeft komt aan bod en wordt op een interessante en educatieve manier weergegeven. Jammer dat je voor de 4D film € 3 extra moet betalen. Kaartje is toch al aardig aan de prijs. Wil je ook nog gebruik maken van de audiotour ben je toch bijna € 40 kwijt. Overal staat info in Engels en Spaans. Daarom hadden geen behoefte aan de audiotour. Tunnel waar de haaien boven je zwemmen is geweldig. Als je alles op het gemak wil zien heb je zeker 4 tot 5 uur nodig. Dolfijnenshow heb ik wel eens spectaculairder gezien maar alles is gericht op welzijn van de dieren en de natuur.

Beoordeeld op 6 maart 2020 via mobiele applicatie

Je moet hier zijn voor een dagje in Valencia.. Dofijnen show en aquarium is zo gaaf! Dit moet je zeker zien! Echter aanraden!

Beoordeeld op 5 maart 2020

Leuk park en een leuke route om door te lopen met veel verschillende dieren. Het was erg rustig in het park dan ben je er zo doorheen. Mocht je nog tijd over hebben dan zou ik dit park zeker aanraden.

De dolfijnen show vond ik wel wat magertjes, dit kan veel spectaculairder.

Beoordeeld op 1 maart 2020 via mobiele applicatie

Geweldig aquarium met veel verschillende dieren en belevenissen. Ook mooie dolfijnenshow. Boek wel via internet, scheelt misschien wel 40 minuten in kassa rij. En boek dan voor 2 euro extra het naastgelegen wetenschapsmuseum erbij. Samen genoeg plezier voor het hele gezin voor een hele lange middag. Genoeg tijd over om ook de 4 iconische gebouwen van de City of arts and science te bewonderen. Genieten!