“Heerlijk uitrusten in het centrum”
Beoordeling van Bar & Kitchen

Bar & Kitchen
Geclassificeerd als nr. 297 van 4.325 Restaurants in Valencia
Keukens: Spaans, Café, Wijnbar
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt
Wijk: La Seu
5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens onze citytrip Valencia 3x bij deze bar gedronken en gegeten. Vanwege de fijne sfeer op een verborgen pleintje en de overheerlijke patatas bravas bleven we terugkomen. Uitstekende vriendelijke bediening, heerlijk eten (ook lekkere taartjes) en een gemoedelijke sfeer midden in het centrum!

5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Bij toeval deze verborgen parel ontdekt. Het ligt net iets buiten de drukte van het oude centrum. Gezellig pleintje waarbij het terras meestal vol zit, maar wachten op een plekje is het waard. Ik heb nog geen betere patatas bravas gevonden dan hier! Ook een vriendelijke en snelle bediening

18 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer handig systeem voor de wachtrijen! Je trekt een nummertje en wacht op een leuk bankje.
Op en top gezellig.
Lekker gegeten met ons twee.
Super vriendelijk en veel uitleg gekregen.

15 juni 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie afsluiter van ons reisje in Valencia. Super lekker gegeten (nachos met guacamole en humus) en gedronken (sapjes). Vriendelijk personeel, vlotte bediening

Datum van bezoek: mei 2021
7 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

dit restaurant is aan een mooie plein..waar het terras is.
We komen altijd hier om wat te drinken..al is het maar water.
Jammer genoeg dat een van de buren niet echt tolerant is.
Spandoeken met stop de muziek en stop rumoer...
De bediening is altijd goed

Datum van bezoek: januari 2020

Reizigers die Bar & Kitchen bekeken, bekeken ook

Valencia, provincie Valencia

Valencia, provincie Valencia

In Bar & Kitchen geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.