“Lekker en knus restaurant”
Beoordeling van Restaurante Le Marquis

Keukens: Spaans
Geschikt voor: Romantisch
Wijk: La Xerea
15 maart 2020 beoordeeld

We logeerden in het hotel waar het restaurant toe behoort. Hebben er door het Corona gebeuren tweemaal dienen te eten. Beperkte kaart, vriendelijke bediening en mooi gepresenteerde gerechten. Mooi 3 gangen menu aan 28,5 eu!

Datum van bezoek: maart 2020

12 november 2019 beoordeeld

Super lekkere Paellia gegeten. Onze eerste avond in Valencia.
Echt lekker met een fijn wijntje erbij ! Geweldig

Datum van bezoek: oktober 2019
26 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Eigenlijk zomaar toevallig naartoe gelopen, vlakbij Keramiek Museum (fantastisch mooi gebouw)... Voor 15 euro een heel lekker ontbijtbuffet op mooi terras bij KermiekMuseum. Aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2019
9 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Onvriendelijke bediening die nauwelijks Engels spreekt. In een rap tempo kwam het eten, wat niet vrij warm was en aan de rauwe kant. Nadat wij het eten hadden gekregen en we er twee maal om gevraagd hadden kregen we toch ons drinken dan ook eindelijk uitgeserveerd.

Datum van bezoek: oktober 2018
9 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Om een avond mooi af te sluiten met een drankje raad ik jullie deze bar/restaurant aan. Ik heb met mijn vriendin de Sangria en Agua de Valencia genomen. Ik tip hun Sangria zeker aan als een van de betere. Wij hebben overigens voor beide dranken in totaal €12,20 betaald.

Datum van bezoek: november 2017

Reizigers die Restaurante Le Marquis bekeken, bekeken ook

Valencia, provincie Valencia

In Restaurante Le Marquis geweest? Deel je ervaringen!