Vandaag geopend: 10:00 - 14:00

vanaf 56,49 US$
vanaf 22,60 US$
vanaf 83,15 US$
Beoordeeld op 16 november 2019

Dit paleis was jammer genoeg gesloten toen wij er langskwamen. Maar...... dit doet niet af aan de schoonheid langs de buitenkant. Alles is er weelderig, en indrukwekkend, aan. Een absolute aanrader.

Datum van activiteit: november 2019
Beoordeeld op 12 november 2019

Wat een rijke weelde - niet te geloven dat iemand in die tijd waar er zoveel mensen honger leden en armoede kenden, iemand zoveel rijkdom kon verzamelen ! Maar dat is van alle tijden denk ik dan.

Datum van activiteit: oktober 2019
Beoordeeld op 3 november 2019

Zeker doen maar snap de combi met het keramiek niet, het een geeft geen meerwaarde aan het andere....

Datum van activiteit: november 2019
Beoordeeld op 7 oktober 2019

had zelf iets meer tegel werk verwacht maar de aangeklede kamers vol spiegels waren zeker wat foto`s waard

Datum van activiteit: oktober 2019
Beoordeeld op 11 juni 2019

de luxe die je er aantreft doet je even weg dromen hoe het vroeger was ,alles is in perfecte staat te bezichtigen ,gewoon prachtig.

Datum van activiteit: juni 2019