“Niets bijzonders”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Wijk: Sant Francesc
15 maart 2020 beoordeeld

Buiten gezeten in een hele drukke straat, onze eigen keuze!
Hadden ook binnen kunnen zitten, maar dat doe je niet als je in Valencia bent.
Duurde eventjes voor dat zij in de gaten hadden dat er klanten buiten waren bijgekomen, was ook heel druk binnen met te weinig bediening.
Hebben een heel normaal gerecht besteld zoals Calabrese new en Spaguetti Bolognese, duurde redelijke tijd en de Bolognese als de Calabrese worden zonder de kaas geserveerd, ja dat kan niet, dat je als Italiaans restaurant de Parmakaas vergeet? Moet je zelf naar binnen toe om de kaas te vragen en niemand die dan tijd heeft behalve de kok, die helpt je dan als je moeilijk gaat kijken.
Zou hier in ieder geval niet meer terug komen omdat de kwaliteit niet bijzonder was.

Datum van bezoek: maart 2020

19 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten! De plek niet erg leuk, kwamen er toevallig langs. Van binnen wel een leuke sfeer en prettig personeel. De pizza was goed!

Datum van bezoek: november 2019
17 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg vriendelijke bediening, leuke aankleding, goede kwaliteit pizza calzone, goede prijs-kwaliteit verhouding

Datum van bezoek: november 2019
1 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeker aan te raden! We hebben echt genoten van de pizza! Deze is fijn, lekker krokant en niet te zwaar. Alsook het personeel was zeer vriendelijk en konden verrassend goed Engels!

Datum van bezoek: september 2019
24 juli 2019 beoordeeld

Het eten was prima. Smakelijk en goed Italiaans. De bediening was waardeloos, langzaam, onattent. Geen fooi waardig.

Datum van bezoek: juli 2019
Gerencia R, Propietario van La Tagliatella Carrer Xativa, Valencia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juli 2019

Hello,

First of all, we would like to apologise and thank you for having taken the time to send us your e-mail about our restaurant in Valencia, as it is comments like yours that help us to improve greatly.

We have forwarded the incident to the relevant supervisors in order to prevent situations like the one you describe from happening again.
We do hope that you will give us another chance.
Many thanks.

Best regards,
Customer Care Dept.
La Tagliatella

Reizigers die La Tagliatella Carrer Xativa, Valencia bekeken, bekeken ook

Valencia, provincie Valencia

In La Tagliatella Carrer Xativa, Valencia geweest? Deel je ervaringen!