Beoordeeld op 18 november 2019 via mobiele applicatie

We hebben hier vijf nachten verbleven. Geweldige locatie, mooie kamer, prima badkamer met dagelijks verse handdoeken. Klein balkonnetje en heerlijk rustig. Voor het ontbijt kan je op verschillende plaatsen terecht. De volgende keer dat we naar Valencia komen weten we waar naartoe!

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 3 november 2019 via mobiele applicatie

Leuk klein hotel met goeie prijs/kwaliteit verhouding in hartje oude centrum van Valencia. Kamers zijn klein maar schoon met heerlijke bedden. Straatje is rustig en alles op loopafstand. Receptie super vriendelijk en behulpzaam. Er zit een klein café op de begane grond voor ontbijt wat ook handig is maar is zitten meer dan voldoende restaurants en cafés dichtbij.

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 5 augustus 2019 via mobiele applicatie

Wat een super plek om te verblijven. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Heel erg centraal gelegen. Fijne bedden, heerlijker regen douche, netjes,zuiver, elke dag schone handdoeken. Personeel heeft zelfs gebeld voor ons on te vragen of er nog plaats was bij een flanenco show!Aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2019
casadelpatriarca, Gerente van Casa del Patriarca, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 september 2019

Geachte klant,

Hartelijk dank voor het kiezen van Casa del Patriarca tijdens uw verblijf in Valencia. We zijn erg blij om te weten dat je genoten hebt van je vakantie en dat je je comfortabel voelde in ons etablissement. We hopen dat je snel terug kunt komen.

Met vriendelijke groeten,

Het team van Casa del Patriarca

Beoordeeld op 9 maart 2019

Leuk, charmant hotel midden in het centrum van Valencia! Receptie is klein, en ligt onderaan het trappenhuis. Er is geen lift aanwezig, maar dat doet niet af aan het leuke hotel. De kamer is sfeervol en met zorg ingericht, we hadden wel 4 balkons (!) aan de straatkant. De zon scheen er niet volledig op maar het was toch prettig om er te zitten. Het is overdag maar ook 's avonds best luidruchtig op de straat voor het hotel, daarom hebben we een setje oordopjes gekocht in de nabije supermarkt. Zo is het prima te doen. Al met al een top-hotel om nog eens terug te komen!

Datum van verblijf: maart 2019
casadelpatriarca, Gerente van Casa del Patriarca, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 maart 2019

Geachte klant,

Dank u zeer voor uw zeer positieve reactie, we zijn erg blij om te weten dat u een goede ervaring had in Casa del Patriarca en dat u van ons etablissement hield. We betreuren de ruidos van de straat die je dwars zat, normaal gesproken is het een heel rustige straat, maar met het begin van de Fallas, het belangrijkste feest in Valencia dat al de laatste zondag van februari begint, gaan mensen veel uit en gooien ze Veel knallers gedurende de dag en nacht. We hopen dat je heel snel weer naar je tweede huis kunt terugkeren.

Het team van Casa del Patriarca

Beoordeeld op 27 oktober 2018

Twee nachten in Casa del Patriarca, een charmant gebouw midden in het centrum van Valencia aan een rustige straat waar geen verkeer komt.. De kamer is klein, maar erg leuk ingericht, industrieel, een klein balkonnetje, prima bedden en heel erg schoon. Kortom, een aanrader.

Kamertip: Geen lift aanwezig, niet geschikt voor mindervaliden.
Datum van verblijf: oktober 2018