“Gezellig, knus en lekker!”
Beoordeling van Masusa

Masusa
Geclassificeerd als nr. 392 van 4.622 Restaurants in Valencia
Wijk: Russafa
Wijk: Russafa
8 juli 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk tentje, vriendelijke personeel!! Goed en prima eten. We hebben vegetarische Paella, een antricote en crème brulee gegeten. Zeker een aanrader voor lunch tijd!

Datum van bezoek: juli 2022

14 juni 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Bevestiging zoeken .
Lekker buiten op terras voor de beste paella van de stad.
Vooraf wat kleine gerechtjes, aaltjes met gebakken ei en julienne gesneden friet, super!
Clams waren voortreffelijk met heerlijke olijfolie
Verdejo erbij, seafood black paella was geweldig,
Voor 2e x weer super.
AANRADER
Prijs kwaliteit is zeer goed.

Datum van bezoek: juni 2022
3 mei 2022 beoordeeld

Dat was echt genieten! Nog een plaatsje op het terras kunnen bemachtigen. Reserveren is slim! Fijn personeel, behulpzaam en meedenkend. Teveel lekker som te kiezen. We hadden de zwarte paella, een echte aanrader!!!

Datum van bezoek: mei 2022
13 april 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier vorige week op aanraden van onze Airbnb eigenaar gegeten, heerlijk buiten , de pittige paella met zeevruchten was super lekker ! Heerlijke wijn en leuke bediening!

Datum van bezoek: april 2022
6 maart 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Kleine zaak met groot terras met terras heaters. Goed eten waar we gekozen hebben voor de traditionele paella en snelle service. We wilden terug voor de laatste avond. Helaas was er geen plek zonder reservering.

Datum van bezoek: maart 2022

Reizigers die Masusa bekeken, bekeken ook

Valencia, provincie Valencia

In Masusa geweest? Deel je ervaringen!