2 personen bekijken dit hotel
Hotels.comUS$ 96
Expedia.comUS$ 96
eDreamsUS$ 96
Beoordeeld op 1 augustus 2021 via mobiele applicatie

Receptie, we kregen niets uitleg, was iemand die niet veel wist ivm restaurants of uitstappen. We waren ook nog naar de verkeerde parking gestuurd . Wat ons ook nog extra geld gekost heeft .
De kamers zijn wel mooi , maar er hangt een vreselijke vieze geur in de gang en kamer .
Geen flesje water te krijgen , minibar is leeg .
Zeepdispenser was leeg . Bed was wel ok .
Dan het ontbijt, vreselijk! Het buffet , daar lag wat ingepakt brood , zo hard als een steen . Dan moest je a la Carré bestellen, maar daar was nu echt niets lekkers bij . Het eitje , rauw in een potje . Geen normaal brood . Niets normaal en dan ook nog bediend door iemand die alleen Spaans verstond . We hebben 175€ betaald, kamer met ontbijt. Maar dit is echt teveel voor dit hotel .

Kamertip: Zeker geen ontbijt nemen int hotel
Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 4 juni 2021 via mobiele applicatie

Goed hotel met een nog betere ligging in het stadscentrum bijvoorbeeld tov treinstation, metro (beiden 10 minuten wandelen) en de belangrijkste bezienswaardigheden 2 tm 10 minuten). Ligt niet aan een drukke weg en de kamers zijn van alle gemakken voorzien. Op het dak een klein zwembad ideaal om op te frissen na een dag in de stad. Kleine supermarkt en fietsverhuur zodra je de deur uitstapt. Vriendelijk personeel dat goed Engels spreekt. Wij hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt.

Kamertip: Niet gerelateerd aan hotel maar veel restaurants zijn niet open ma tm wo.
Datum van verblijf: juni 2021
Beoordeeld op 18 oktober 2019 via mobiele applicatie

We hadden een mooie kamer, alles schoon en netjes. Het personeel is super vriendelijk en behulpzaam. Voor ons het enige minpuntje is dat het best gehorig is. Zowel in het hotel als van de straat.
Het ontbijt is goed.

Datum van verblijf: oktober 2019
SaraySerrano, Director de Recepción van Hotel One Shot Mercat 09, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 oktober 2019

Dear Klits76,

Thank you for this amazing review about your last stay at One Shot Mercat 09

We love to know that you liked the design and cleanliness of your room

Thank you for your nice words to our team, for us it is really important to make you feel like at home

Warmest Regards,

Saray Serrano

Beoordeeld op 18 september 2019

Het eerste wat opvalt als je het hotel binnenkomt is de zeer hartelijke en vriendelijke begroeting.
De kamers zijn ruim en modern ingericht, en hier en daar heb je nog wat elementen van de oude structuur die erin verwerkt worden. De inkom en open badkamer doen wat vreemd aan.
De ligging van het hotel is werkelijk TOP, nl midden in het centrum van het ouden stadsgedeelte en op enkele 100m van de Mercat Central. Zeer rustig gelegen in een van de kleine straatjes van Valencia.
Het (zeer) kleine zwembadje op het dak geeft wat verkoeling op warme dagen. Jammer dat er maar enkele ligbedden zijn.
Een aanrader !!!

Datum van verblijf: september 2019
SaraySerrano, Director de Recepción van Hotel One Shot Mercat 09, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 september 2019

Dear JDsKado,

Thank you for your review about your last stay at One Shot Mercat 09

We love to know that you enjoyed the position of our hotel, as you said, it is great, we are near to the principal monuments, bars, restaurants, etc.

Thank you for your nice words to our team, for us the guest service it is our principal issue

We hope to see you soon, this it is your home!

Warmest Regards,

Saray Serrano

Beoordeeld op 10 juli 2019

Zéér vriendelijk onthaal, prachtige kamer. Vraag bij reservatie naar kamer 107, blijkbaar hadden wij de enige kamer met een prachtig hoog plafond! Goed bed, goede douche. Toffe geïntegreerde badkamer in je slaapkamer. Apart toilet. Haardroger aanwezig maar die had ik te laat gevonden (lag donker te wezen op een donker laag schab :D)
Aanpalend restaurant is ook de ontbijtruimte. Geen idee van de kwaliteit van het ontbijt want ik heb enkel een koffietje nodig in de ochtend maar het leek me wel donker om te zitten. Wij deden liever een terrasje in het centrum.
Het hotel is ook perfect gelegen, super dicht bij alle bezienswaardigheden!!
Geen eigen parking maar nabij een openbare ondergrondse parking waar je via het hotel voor 15 euro kan parkeren, dus ook prima!
Echte aanrader!

Kamertip: Kamer 107 heeft als enige kamer een mooi hoog plafond, tof!!
Datum van verblijf: juli 2019
SaraySerrano, Director de Recepción van Hotel One Shot Mercat 09, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 juli 2019

Dear Mrs. Katrin A,

Thank you for this nice review about your last stay at One Shot Mercat 09

We love to know that you liked the design of the room and the comfort of the bed and the shower, for us your relax it is really important, for this reason we work with the best qualities

As you said our location it is perfect, we are just in the center of the city near to the principal points for doing tourism.

Thank you for choosing One Shot Hotels

We hope to see you soon